1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al uitgegooid, zat me helemaal op te naaien. No PES for me, ik hoop dat Fifa11 gewoon een stuk verbeterd wordt. Kutavonden hou je toch, of je nu Fifa of Pes speelt
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja tuurlijk, maar aan PES ik heb ik minder geergerd dan 3 jaar fifa. Het is dat ze bij konami zo'n zooitje van maken anders had ik nooit overgestapt. En aangezien ik alleen maar voetbal speel op me xbox heb ik geen keuze. Had fifa WC gewoon niet moeten kopen want vermaak me meer met fifa10!
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik ook, alleen moet ik wel zeggen dat FWC er veel mooier uitziet dan Fifa10.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd dat zeker wel, alleen de gameplay is er op achteruit gegaan. Nu word het weer wachten tot fifa11/pes11. Ben benieuwd, altijd als ik berichten lees op het forum wil ik hem altijd hebben. Was ook met FWC dat iedereen hem geweldig vond. En dat vond ik ook in het begin maar later niet meer. Dit keer probeer ik rustig af te wachten wat ik nou wil, maar koop ze vast weer allebei 8)
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa11 natuurlijk, jij kan niet zonder Initium, wanna bet ?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is dat de online modes nooit fatsoenlijk gewerkt hebben anders was ik ook niet (terug) overgestapt. Het spel wat je in PES 5kon spelen komt voor mijn gevoel nog steeds het dichtste bij het gevoel van een voetbalwedstrijd. Er zat zoveel diepgang en gevoel in dat passen en schieten en je kon zulke mooie aanvallen opzetten die voor je gevoel ook echt je verdienste waren. Bij fifa heb ik nog steeds vaak het gevoel dat ik de zwakke plekken in de A.I en animaties en de onbalans in de tactieken van de tegenstander probeer te exploiten dan dat ik zelf echt iets leuks creeer.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zal ze vast allebei proberen en dan komt er uiteindelijk 1 uit die ik het liefst speel. Afgelopen 2 jaar was dat fifa. Misschien is het dit jaar weer zo en dan gaan we idd weer clubs spelen. \o/

    2 voetbal spellen houden heeft geen zin, je wilt er toch in 1 goed worden.
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Yep, online mode begon het bij mij ook mee. Je verwoord precies me gedachte. het kan ook zo zijn dat het al weer zo lang geleden is dat het mooier lijkt dan dat het was. Maar heb met pes5 wel me leukste tijd gehad. En 6 op de xbox en ik ook heel veel uur in gestoken.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand nu een potje auubbb? :)
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Na lang te hebben zitten twijfelen en zo te hebben genoten van het WK heb ik uiteindelijk maar de knoop doorgehakt en besloten dit spel te gaan halen. Mijn eerste Fifa game in jaren :). Ik ben benieuwd :D.
    Ik vind persoonlijk de WK en EK edities leuker omdat ik niet zo heel erg veel heb met voetbal maar ik het EK en WK wel altijd fantastisch vind.
     
  11. jaimss

    jaimss Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ook weer over op PES

    veel te veel standaard dingen in dit spel.
    doelpunten altijd hetzelfde,acties ook.

    PES 2011 voor mij!

    wat een miskoop dit:mad:
     
  12. Munnie

    Munnie Guest

    Haha, na het wk dit spel kopen? Wtf.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand zin in een potje vandaag? Heel de dag thuis dus stuur maar message/post maar hier. :)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil wel, kun je nu?
     
  15. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt soms helemaal leip van dit spel. Sommige potjes zit gewoon ALLES tegen, je verdedigers struikelen over elkaar, scheidsrechter die in de weg staat enz. Mijn grootste irritatie is wel dat als je soms een verdediger selecteert dat hij eerst nog een meter naar de andere kant stapt zodat je hele verdediging open ligt. Haal een Torres of Rooney dan maar eens in.

    Soms ook dikke lag en als je niet de host bent heb je ook een dikke vertraging. Enorm veel irritaties imo dus.

    Gisteren weer zo'n debiel, ik stond in de 50e minuut met 4-0 voor, wat doet die gast? Hij ging alleen nog maar in zijn eigen doel schieten en iedere herhaling kijken.. Het potje duurde dus een half uur ofzo. Ik ben na een tijdje gewoon weggelopen omdat ik niet wilde quiten maar jeetje wat kan fifa irritant zijn. (en verslavend)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laatste ligt niet aan FIFA he, maar aan de kindjes die het spelen. Zo veel mensen doen dat, erg irritant ik weet het.

    Zonet potjes gespeeld tegen Daz, echt super leuke potjes tegen een 'goeien kerel' :). Vooral laatste was erg spannend.
    Ik ben eerste, hij tweede.

    Ghana 3 - 1 Servie (2-0)
    Uruguay 3 - 3 Chili (3-0)
    Bosnie 6 - 2 Ivoorkust (3-0)
    Italie 4 - 0 Frankrijk (1-0)
    Argentinie 3 - 3 Brazilie (1-0)

    Iemand vandaag nog een potje?
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  17. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe, Dutchmeister. Ben er alleen denk ik morgen pas.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Meh, zeg maar wanneer je kan spelen.

    Niemand anders? :)
     
  19. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik kom van 0-3 naar 6-3 met mijn Mali tegen zn Engeland,g aat ie opeens lopen wisselen blijft het beeled zwart en wie het eerst weggaat verleist... 2 uur mn xbox aangelaten en die gast is er nog, het was 3 uur ofzo... Leveloos!
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan ben jij toch ook levenloos als je zolang wacht?:+
    Sowieso, het is maar een spelletje. Je gaat toch niet langer dan 5 minuten wachten.
     

Deel Deze Pagina