Denk je ik zit echt te staren naar een zwart scherm Filmpje gekeken ondertussen en die gast zit er nog als de kippen bij telkens als ik op doorgaan klik, klikt hij meteen ook
Okee, verveel me echt haha. Vanochtend/Vanmiddag ook al 5 super leuke potjes gespeeld met Daz, wil nu meer
Valt wel mee hoor, ik verveel me gewoon. En aangezien het leuk is om tegen XBW'ers te spelen, beetje te kletsen enzo, wil ik graag spelen Niemand die nu een potje wil? Ik ben echt verslaafd
hahah oke dan,nou ik nok er een tijdje mee. net weer zo'n tyfus ventje wat na 3 minuten weggaat omdat ik de 1-0 maak. Kom ik hem daarna weer tegen met zoeken(world cup ronde) vervolgens wint hij met 2-1 misselijkmakend figuur
Voel me vernederd, alle drie de potjes flink afgemaakt door Daz. Flinke revenge van vanmiddag gekregen, haha! Potjes waren minder spannend als vanmiddag, nu lag de hele wedstrijd open na de 2-0 en bouwde je uit naar de tien toe.
Klopt, zeker een lekker team. Ghana vind ik zelf ook erg lekker, sterke spelers! Maar qua techniek enzo kom je wel veel tekort tegen 4.5/5-sterren teams.
Iemand een normaal potje? Ik wordt leip van die vertraging zeg in die cup matches. Als je geen host bent reageren je spelers soms gewoon 3 seconden later. Hoe kk slecht.
Zonet drie potjes tegen Dutchmeister gespeeld. Ik ben eerste, hij tweede ploeg. Frankrijk 3 - 2 Nederland. Portugal 1 - 0 Ivoorkust (meteen nadat ik scoorde liep het spel vast). Portugal 2 - 2 Ivoorkust.