Wou net zeggen, ik heb zelfs 2 of 3 keer voor open doel naast geschoten. Ik heb ook super vaak tegen de keeper opgeschoten of tegen de paal. Dus dat standaard slaat gewoon nergens op.
Dit is geen ping-pong voetbal IMO, dit is gewoon mooi uitspelen van de tegenstander. Echt veel respect als je zo mooi en effectief kan spelen. Ping-pong passen is gewoon de bal minutenlang super snel rondtikken zonder enig rendement. En al zijn goals waren gewoon goede goals, ik scoor ze niet altijd zo hoor. En al zeker niet met een 1-sterren team, dan is het gewoon zwaar veel moeilijker. Respect man, Gerechtigheid!
Mooi en effectief is het niet, tis in feite alleen maar LB + A en een custom opstelling. Erg irritant, want het is gewoon nep. Je kunt "bijna" nooit op tijd zijn met het selecteren van je speler of hij stapt weer te vroeg in als je je speler selecteert.
Ik vind het er, IMO, wel mooi uitzien hoor. Het is goed positiespel en mooie passjes, net geen ping-pong passing.
Nou nou nou niet effectief, je weet zelf hoe vaak die ballen er bij jou in gaan beste man. Overigens is er wel wat tegen te doen, pressie met B en in de gaten lopen met je andere verdediger. Bij een steekball gebruik je super cancel om de pass op te vangen. Daarom zie je ook geen 1 doelpunt bij mij tegen door de snelheid van de tegenstander, en geloof me, dat hebben ze echt wel geprobeerd. Zijn veel schoten van afstand of afpak doelpunten
Hoe doe je een super cancel? Ik gebruik heel vaak de -knop om met slidings schoten of passes te blokken, erg handig. Maar hier nog niet van gehoord, iets anders?
Nou je hebt toch wel dat je naar de bal toe wordt 'gezogen', bijvoorbeeld bij een steekbal of een lob over je verdediging. Als je dan LT + RT indrukt dan loopt hij niet naar de bal en kan je dus anticiperen op je tegenstander.
Gerechtigheid, heb ff dat filmpje van je bekeken, maar respect hoor. Als je zo kan winnen met een 1 ster team, dan doe je iets heel erg goed.
Ik ga hem zo haleeeeen Heb fifa 2 maanden, speel het nog heel vaak, maar ik ben toch overtuigd om deze game ook te halen.
Echt super spel, speelt zo vreselijk lekker IMO. Zitten wel wat foutjes in, maar dat zit in elk spel.