Okee wist ik niet Speel nu online word cup met Kroatie. 3-1 van Germany gewonnen, nu met 3 punten. Nu moet ik tegen Spanje
Daar is een topic voor. Natuurlijk hoef je niet van élke wedstrijd een uitslag te plaatsen, maar als je bijvoorbeeld in de finale zit is dat wel leuk om te vermelden
Jaa ik snap het Ik wacht nu op mijn 3de wedstrijd online. Ik ben eerder gestopt met mijn wedstrijd omdat mijn tegenstander bij 4-0 opgaf. Por-team 4 speelt nu denk ik, moet ik dan wachten tot zij klaar zijn?
Je hoeft niet te wachten, je kan meteen de 3e wedstrijd spelen. Het is ook niet zo dat degene waar jij tegen hebt gespeeld ook tegen elkaar spelen. Je wordt elke wedstrijd gewoon willekeurig met iemand verbonden.
Misschien bedoelde je het wel zo, maar je zei het alsof hij zijn uitslagen hier nooit neer mocht zetten. Mag wel, maar hoeft niet elke wedstrijd ofzo.
Nou, niet helemaal Het was volgens mij ook z'n 2de wedstrijd ooit, dus dan begrijp ik wel dat je wat enthousiast ben. Anyway, zak gesloten, on-topic maar weer
Zand erover, klaar! DAn heb ik toch een vraag: Bij een voorzet vanaf de vlanken, wil ik graag dat ik zo goed mogelijk kan koppen. Ik hoorde iemand zeggen waarmee je een verdediger kan afschudden of kan wegduwen. Tips of weet iemand een truck hiervoor?
Zo erg als vandaag had ik het nog niet meegemaakt :{ Tegen een maat sta ik 4-0 voor en speel gewoon mijn spelletje. Op een gegeven moment lijken mijn spelers wel in modder te lopen (was droog) en verlies ik de wedstrijd met 4-6 Ik vraag mij toch af waar dat een ligt, wel heel extreem
Iemand potje?? Als je met z'n tweeen speelt is het heel gemakkelijk, de een positioneert zich voor de tegenstander en de ander geeft een voorzet. Als je in je eentje speelt moet je de voorzet pas geven wanneer je spits voor de verdediger staat, zo kan hij beter bij de bal komen. Zelf zul je dus wanneer je de voorzet hebt gegeven, jezelf voor de verdediger houden; zorgen dat de verdediger niet meer voor je komt. Dus gewoon naar achter - tegen de verdediger - 'lopen'.
Nope zit er niet in. Je kan alleen online matches spelen met meerdere personen als je achter dezelfde Xbox zit.