1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

1. Kwaliteit

Kwaliteit Guest

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Goeie man! :F:

Hoezo dit nou weer. Ik vroeg hem alleen waarom hij twee accounts had en liet hem zien dat er in de regels stond dat het niet mag. 'Regeltjes geleuter' doe normaal zeg :emo:.

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Sprak de jongen die zich voordeed als meisje ;)

En nog een beetje schijnheilig gaan doen ook...

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wilt er straks wat potjes spelen?
    Gamertag: xDaz

Fun staat centraal natuurlijk.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ^

:)

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Godgloeiende.....

Sta ik in de kwartfinale met 1-3 achter in de 86ste minuut. Weet ik dankzij voet- en vliegwerk nog 3-3 te maken voor het fluitsignaal loopt de hele game vast diep in de tweede verlenging =(

Zonde, het was zo een toffe wedstrijd. Ik heb 2 minuutjes gewacht maar toen maar de overwinning gegeven door naar mijn dashboard te gaan. Echt jammer!

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zuur is dat zeg:mad:

8. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fifa WC, speelde het heel veel en vond het ook beter dan Fifa, maar de lol is er bij mij sneller vanaf dan ik ooit kon denken. Fifa 10 is toch echt dé voetbalgame, ook al zitten er nog aardig wat foutjes in. Fifa WC is beter, maar Fifa10 speelt lekkerder en is ook iets verslavender. Tot EK2012, en dan maar kijken of die dan beter word dat de Fifa12. (niet dat ik uitgespeeld ben, maar fifa speel ik vaker) :D Het blijft wel een hele goeie game hoor!!

Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb ook het idee dat er meer fouten in WC zitten, dan fifa 10. Lijkt wel alsof ze ieder jaar de foutjes wegpoetsen, maar er dan weer nieuwe foutjes bijkomen.

Maar dat zal helaas wel zo blijven.

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Gisteren weer even zitten spelen, en had wel een mooie aanval, dus maar even geupload... :)

Huntelaar zet hem zelf op, en maakt het af...
    http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/27494483

Dat ene stiftballetje met linkertrigger en B (ik heb 'alternative) werkt trouwens ook zeer goed... :)

11. Dnova79

Dnova79 Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Leuk, sta ik in de finale met Kazachstan. Vlieg ik weer de EA servers uit, top!

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik denk dat ik ook maar weer gaat schakelen richting Fifa10, gameplay van World Cup vindt ik net wat beter, maar het wordt teveel beïnvloed door vage toevalligheden. Van de week al een paar keer met 3-0 voor gestaan om uiteindelijk in de 90e minuut toch met 3-4 te verliezen.

Ik wordt er soms echt doodziek van, je kan net zo goed niets meer doen, want iedere pass lijkt toch al voorbestemd en bij schoten weet je al bij voorbaat dat de lat of paal in de weg gaat zitten. Als ik dan het slechste van het spel zou hebben, dan was er nog wat voor te zeggen, maar kennelijk heb je soms 10 kansen nodig, waar je tegenstander met een onvoorstelbaar schot genoeg heeft.

Als dit in Fifa11 ook zo erg is, dan is het voor mij zeker een reden om eens kritisch te kijken naar PES.

14. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt genaait... Ik had gister een soort klutsbal in de 16 bij mij, en de bal rolt heel rustig naar m'n keeper toe, die kan em zo oppakken maar blijft gewoon 3 tellen staan, me tegenstander komt rusting aanwandelen en schopt em binnen :mad: Ik drukte ook nog gewoon op Y om uit te komen :thumbs:

15. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Lol PES xD Ik snap echt niet dat er mensen zijn die PES beter vinden dan Fifa.. PES zijn gewoon een stelletje robots die maar 8 hoeken op kunnen en gewoon heel nep.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heel nep? Moet je Fifa eens bekijken, wat voor neppe goals je daar tegen krijgt, neppe situaties waar een ster speler de bal altijd in tweede instantie terug krijgt.

17. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit PES gespeeld, maar het is wel zo dat de sterspelers altijd de bal mee krijgen, kijk naar Ronaldo, die man is te goed op het spel, als je richting het doel kijkt en je drukt op B, scoor je 9/10x

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Nieuwe PES heeft ook gewoon een 360 besturing. Ik heb geen voorkeur en kijk ieder jaar wat voor mij de betere voetbalgame is. De laatste jaren heeft Fifa een positieve ontwikkeling door gemaakt, dus heb ik steeds voor Fifa gekozen. Maar vage invloeden zijn online te duidelijk aanwezig, dus ik hoop dat hier iets aan wordt gedaan in Fifa11...

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Man, het blijft echt kut dat je niet offline games kunt saven. Internet was er net even uitgeklapt, dus ik ging maar even een potje FIFA spelen, en dat ging eigenlijk lekkerder dan verwacht, dus ik won met 5-1 tegen Finland...

Zaten een paar schitterende goals tussen, inclusief 2 schitterende hoge stiftjes en een goal waarbij ik de keeper passeerde met een schijnbeweging... maar dan kun je het dus niet saven :'-( 8)

Gewoon idioot dat je anno 2010 een voetbalgame speelt waarbij je niet gewoon je replays offline kunt saven :mad:

20. jaimss

jaimss Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha dat Ivoorkust klopt ook voor geen drol joh!
    Overrated! net als Engeland en Spanje

Veel spelers die naar mijn inzien veel te goed zijn gemaakt,en waarbij ook alles goed gaat.
    Zonde al die schoonheidsfoutjes,hoop dat het in Fifa 11 wat beter is.

Deel Deze Pagina