1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, thank you.
     
  2. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Congo is toch drie sterren, hoe kan je dan de achievement voor 2 sterren halen?
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zin heeft in FIFA stuur maar een bericht op XBL! :)
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand een potje?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je weer durft, laat maar weten. ;)
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldige game blijft het toch! _O_

    Dus ik speelde gister Nederland - Ivoorkust de 16e finale.. Scoorde direct in de 10'e minuut de 1-0. Toen even later in de 21e minuut de 2-0! Ik was blij zeg..\o/
    Maar toen kwam de 2-1 er al aan in de 43e minuut :{. En in de 2e helft scoorde hij ook nog eens in de 56e minuut de 2 - 2 !

    En alsof dat nog niet genoeg was kwam er in de 74e minuut ook nog de 3 -2 aan! Ik had de hoop haast al opgegeven, en de scheidsrechter wou echt net gaan fluiten, toen ik in de 90'e minuut uit een corner scoorde. \o/
    De verlenging overleefd... En in de penalty's won ik met 4 -2 !
    Door naar de kwartfinales!


    En toen speelde ik vandaag de kwartfinales..

    Zoals gister scoorde ik weer in de 10'e minuut (Ja echt 8) ) de 1-0. Maar in de 40e minuut schoot hij de 1 - 1 erin... En alsof dat nog niet genoeg was kwam in de 63e minuut ook nog eens de 1 - 2 aan =(

    En alweer... schoot ik in de laatste 10 minuten (79') de beslissende goal erin! 2-2!! \o/

    En toen kwamen we aan bij de verlenging.. Wat gebeurt er? De game loopt vast, en meneer sluit de game af! 0 -3 winst.. Op naar de halve finales! _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2010
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand potje?
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar. :)
     
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    pff het wilt maar niet lukken om met een 1 sterrenteam de online fifa world cup te winnen.
    Hele tijd zit er wel een kutwedstrijd tussen waardoor je er steeds uitvliegt ...
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Net geprobeerd met Israël, maar eerste wedstrijd meteen verloren. Nu al geen zin meer :p
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar maar waar.. Ik verlies steeds door Duitsland/ Engeland, terwijl topteams als Argentinie, Brazilie, Spanje gewoon echt easy zijn. Zelfs met slechte teams :p

    Kan er ook aan liggen dat de slechtsten gewoon de beste teams nemen in de hoop..

    maargoed(A)
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Engeland hoort zeker bij de topteams in WC2010. Dat team is zo overpowered.
    Naja niet dat ik er van verlies, Online World Cup verlies ik zelden een wedstrijd :9
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Al vaak met 1/2-sterren teams gespeeld? :+
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja want hij heeft 1000 achievement points, dat zag ik ergens staan, ik heb er 995 en vind dat kut want de enige achievement die ik nog moet halen is die 4 player co-op achievement. En al mijn vrienden falen in dit spel:+
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff weer in de Halve Finale uitgeschakeld ....
    Schiet 2x een bal tegen de paal en word er nog een doelpunt van me ontnomen.
    Die gast schiet tegen mijn speler doordat komt de bal bij mijn speler die hem er rustig inschiet.
    Sinds wanneer is dat buitenspel ?
    Mijn speler past de bal niet eens en word geschoten door zijn speler ...
     
  16. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel 4 controllers tot je beschikking? Want dan kan je die ook makkelijk boosten. Alleen is het misschien te moelijk maar met zijn tweeën is het makkelijk. Gewoon de hele tijd achterin rond passen.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb er weer 1 hoor. Rondtikken achterin omdat hij 1-0 voor staat en ik met Congo speel, triest hoor.

    Mwhaha 1-1 motherfucker!

    Hoppa.. 1-2. Nu is het mijn beurt..
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    En toen speelde ik vandaag de halve finale hoor... _O_

    Nederland - Brazilië
    Tegenstander scoorde in de 6e minuut door een domme fout de 1-0. En het bleef de hele wedstrijd zo. Heb zeer mooie kansen gekregen. Ik had dan eigenlijk ook direct de gelijkmaker moeten maken, maar het bleef 1-0, tot de laatste minuten...
    En alweer... schoot ik in de laatste 10 minuten (79') de beslissende goal erin! 1-1!! \o/

    En toen kwamen we aan bij de verlenging.. Weer moeten overleven.... En toen de penalty's! Ik heb geluk gehad dat ik net alles heb geoefend mbt. de strafschoppen, waardoor ik dus ook weer 5-3 won in de penalty's \o/

    Door naar de finale! en een Win streak van 3, en elke keer op wonderbaarlijke wijze :cool:
     
  19. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Jou geluk kan ook niet op he, :D
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    OMG :p

    Heb ik net zon Duitse Turk verslagen met 2-1 stuurt hij me 6 Messages met gevloek in allerlei talen die hij kent.

    Wtf ouwe :p.

    Edit 1 : 8 Messages
    Edit 2 : 9 Messages

    10 of 11 messages gekregen van die tjappie.
    Hij is nu zeker aan het huilen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010

Deel Deze Pagina