1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben echt überslecht met koppen, lukt me nooit. Ook niet mijn stijl, dus is niet erg. Hij is sterk, goede korte en lange pass en hard schot. Dus voor mij een top speler! :)

    Ralluf vanavond potje? Na 21.00 toch? ;)
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij niet, ik wel.

    Voeg me nu maar toe dan kom ik eraan!
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb geen world cup meer, maar kunnen wel fifa 10 doen? Inderdaad na 21:00 want ben nog aan t werk.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kom je nog Daz? :)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yeah, kom er nu aan.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Goed, 2-0 gewonnen, 2-0 verloren en een dikke 5-0 gewonnen. Waren leuke potjes, alleen het tweede potje reageerde alles zo traag en was er af en toe een beetje lag. Weet niet aan wie dat lag.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, normaal nooit last van. Eind eerste en heel het tweede potje zo'n beetje hadden we lag. Toen viel die uit en begonnen we weer 'fresh' :+.

    Waren leuke potjes opzich, alleen laatste was gewoon afslachterij en na de 2-0 al niet helemaal serieus meer. Was wel leuk :p
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand vandaag een potje? :) :+
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vanavond misschien.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Okee leuk, post hier maar.

    Iemand anders die zin heeft in een potje? :cool:
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer zo'n ziek potje meegemaakt!

    Bij mij is het echt zo dat ik soms een reeks van winsten heb. Dus echt 4-0, 2-0, 1-0, 3-3.
    Maar soms ook weer echt zwaar slecht ga, en dan ook weer hard verlies met 0-3, en 0-4 etc.

    Maar vandaag begon ik echt zo goed, een van m'n leukste potjes ooit!

    Begon dus zo met de 1e helft wat best lekker liep. En toen, in de 25'e minuut kwam de 1e goal van mij. 1-0 . Toen, opeens in de 45'e minuut kwam de 1e tegengoal.. De 1-1 werd gevolgd door een 2 - 1 in de 47'e minuut (Dat zijn echt cruciale momenten, al beseffen mensen dat niet, want dan is de verdediging op z'n zwakst :p )

    En alsof dat nog niet genoeg was, kreeg ik de 3-1 achterstand voor m'n kiezen... Je zou denken dat ik verloren zou zijn....

    Niet dus!!!!! 88'e minuut scoorde Van Persie, en 2 minuten later kreeg ik nog een goal van Kuyt! Echt epic, zo'n mooie match! _O_

    Dit spel is en blijft zo geweldig!
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
  13. Heb alweer zin in Fifa 11, speel dit spel enkel omdat hij beter is dan Fifa 10
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    ....omdat jij hem beter vind wilt dat niet meteen zeggen dat hij beter is he.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik scoorde gisteren met Maicon op een identieke manier zoals hij dat op het WK ook deed tegen Noord-Korea. Veruit de mooiste goal die ik tot nu toe heb gemaakt in WC. _O_
    Sta nu overigens met Togo in de kwartfinale. Hopelijk kan ik nog 3 wedstrijden winnen en dan heb ik er weer een achievementje bij. Zou wel uitzonderlijk zijn, want ik heb tot nu toe pas 1 online WC gewonnen.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe nice. Voor mij is het geen probleem om de WC te winnen, geef me Brazilië en ik wordt zeer waarschijnlijk elke keer kampioen. :+ Maar met mindere landen is het toch een stuk lastiger. Ik sta nu wel in de finale met Congo though. Straks even proberen om die te winnen. Vaak wordt je toch afgetroefd in de aanval omdat jouw mannetjes niet zo snel zijn of bewegelijk.
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel eigenlijk alleen nog met 3 sterren teams of minder. :) Als ik een beter team pak is het Denemarken of Kroatië. Ik speel op zich ook niet meer om die WC te winnen, maar meer om gewoon leuke potjes te spelen tegen vaak toch betere (5 sterren) tegenstanders.

    Met Togo speel ik trouwens in een 5-4-1 opstelling op de counter. In tegenstelling tot andere 3 sterren (of lager) teams heeft Togo natuurlijk Adebayor, die wel heel beweeglijk is. In mijn weg naar de kwartfinale tot nu toe Brazilië, Duitsland, Engeland en Noorwegen verslagen.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice. Ik heb die ook gewonnen met Togo. Adebayor is toch echt een top speler die je vele goals kan bezorgen. Ik speelde 5-3-1-2 geloof ik. Doe ik bij Congo ook. :)
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat zijn nou de echt goede 2 sterren teams? Daar wil ik ook nog een keer een poging mee wagen.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Congo en Estonia dacht ik. Al vind ik Congo persoonlijk een stuk beter spelen.
     

Deel Deze Pagina