So hé, nice! Bij mij wilt het maar niet lukken. Nu twee keer gehad dat ik op één doelpunt verschil niet doorging naar de volgende ronde (Togo & Congo), en één keer dat ik in de finale kwam met Israël en onverdiend verloor van Engeland. Die vent zat alleen maar van 35 meter te schieten met Lampard en Gerrard en mijn spelers er uit te lopen met Lennon en Walcott, zo saai hé als je tegen zo'n overpowered team speelt.
Klopt, had ik net ook. Engeland die alleen maar de snelheid benutte. En kreeg hij nog een lompe penalty ook. Keeper van mij dook in de goede hoek maar de bal ging door hem heen. Uiteindelijk wel 1-3 gewonnen, hij quitte. Sta nu in de laatste 4 met Singapore. Singapore speelt verassend goed! Ik speel gewoon met vier verdedigers.
Wel knap, Daz :b: Zoek je wat mindere teams uit om tegen te spelen of pak je gewoon wat er voorbij komt. Ik neem aan dat je eerder van Mexico of USA wint dan van Brazilie Spanje of Engeland
Meestal pak ik alles behalve Frankrijk, Nederland en Spanje. Vandaag proberen om de finale te winnen.
Respect! Ik had vaak met een goed team dat ik de poulfase doorkwam, soms dik overtuigend, en vervolgens sneuvelde ik altijd in de 1/8 of kwartfinale.
Speel dit spel de laatste tijd alleen maar vaker tegen vrienden. Vind Ivoorkust zoveel beter spelen dan ik had verwacht. Zijn er nog meer van dit soort teams, waarvan je het niet verwacht, maar toch heel lekker spelen. Vind ivoorkust bijvoorbeeld veel lekkerder spelen als landen als Nederland, Duitsland en Italie.
Ik ben benieuwd wat mensen hier die WC2010 hebben, en ook FIFA2011, de betere game vinden, qua gameplay tegen de CPU...!? Ik zit namelijk te twijfelen of ik FIFA2011 zal halen, aangezien ik WC2010 eigenlijk nog wel prima vind...
ik hoor juist veel mensen klagen dat fifa11 trager en minder spektakel oplevert dan Fifa10. WC 2010 vind ik persoonlijk heerlijk spelen. tikkeltje sneller dan fifa10 dus waarschijnlijk een stuk sneller dan fifa11. verder vind ik de presentatie van wc2010 erg tof.
Waarom zeggen jullie steeds dat het sneller is, er is never nooit in snelheid veranderd vanaf FIFA09 tot nu.
Thank you! Zweden had ik inderdaad ook gevonden en vond ik ook wel lekker spelen. De andere 2 nog eens proberen...
Wou vandaag weer even verder gaan met mijn World Cup, maar nu loopt de game steeds op hetzelfde punt vast zodra je vanuit het menu naar de arena gaat voor de wedstrijd Zijn daar oplossingen voor?