1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

  1. Je verliest niet van Brazillië, je verliest van de speler die speelt met Brazillië. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen. Het is nogal een verschil of een goede speler met Brazillië speelt of een slechte.

    Ja, maar niet iedereen deelt dezelfde mening en spelen daarom gewoon met de teams waar ze willen spelen. En terecht, ze hoeven toch niet met andere teams te spelen om jouw spelvreugde te verhogen? Ik snap echt niet waarom je het zoveel leuker vindt om tegen andere teams te spelen. Het enige verschil is dat ze een andere kleur shirt dragen. Tuurlijk, andere spelers op andere posities maar tijdens het spel moet je je daar niet op concentreren.

    Brazillië heeft ook maar weinig echt snelle spelers, het lijkt allemaal maar zo. De snelste zijn naar mijn weten Kaka/Pato/Robinho/Maicon en die zitten rond de 90 qua snelheid. Kan zo wel 5 landen opnoemen met snellere en betere spelers.

    Daarbij vind ik het leuk dat je het 'ping-pong' voetbal noemt, maar ik scoor het liefst en speel het liefst met leuke steekballen. Niet dat saaie opbouw voetbal wat jij hanteert en wat vaak ook nog resulteert in een verlies-partij. Noem het zoals je wilt, maar ik speel om te winnen en niet om te verliezen. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het die spelers die de bal achterin houden omdat ze niet naar voren durven of onder het mom van 'zo hoort het voetbal gespeeld te worden'. Wat een onzin, hoe sneller je de bal van A naar B verplaatst hoe meer ruimte je creeërt. Spel-tempo heet dat tegenwoordig.

    Logisch ook dat ze niet moe worden, het is vermoeiender om de bal constant bij je te houden om te zoeken naar een gaatje in de verdediging dan dat je de bal al het werk laat doen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
  2. Robben

    Robben Guest

    Net een heerlijk potje gespeeld tegen Ralluf, uiteindelijk 1-1.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Word jij niet moe van jezelf?
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee ik verlies niet van de speler, want ik win vaak van Brazilië. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?

    En voor de 2de keer, ik zou het leuker vinden als ik andere landen zou tegenkomen. Ik vermaak me verder prima met fifa.

    Ja, want in het echt blijven Robinho en Luis Fabiano ook 90 minuten lang op de verdediging jagen zonder dat ze moe worden? Het is ook bullshit dat je zegt dat het logisch is dat de tegenstander niet moe word om ik rustig rond tik, want dat gebeurd in het echt ook, en dan zie ik de tegenstander ook niet constant jagen. Buiten dat zoek ik inderdaad rustig het gaatje, maar dat wilt niet zeggen dat er geen tempo in mijn spel zit.

    Ja, want jij weet precies hoevaak ik een wedstrijd win en verlies? Van de 10 wedstrijden die ik speel, verlies ik er misschien 1 of 2. Als je dan graag met feiten wilt komen, ga dan eens beter je huiswerk doen.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad een erg leuke wedstrijd!:)
    Lullig dat je nog in de 90ste minuut de 1-1 binnen tikte, maar het was wel verdiend.
     
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb in 4 wedstrijden is divisie 1 nu iets van 38 doelpunten voren en 3 tegen xDxD!
     
  7. Robben

    Robben Guest

    Er zit heel heel veel verschil tussen Brazilie en een random ander land, neem bijvoorbeeld Ivoorkust: Meer kracht bij de ivorianen, dus daar moet je dan omheen passen. Je past je aan aan je tegenstander, en om steeds tegen dezelfde team te spelen is echt saai.

    E: Ralluf is trouwens erg goed, dus je hele verlies-partij verhaal is poep.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
  8. Ja, dat is moeilijk om te begrijpen. Want niet iedereen speelt hetzelfde met Brazillië en het verschilt van speler tot speler of je wint of verliest. Anders nodig ik je van harte uit om 10x tegen mij te spelen en dan speel ik met Brazillië en zien we wat eruit komt.

    Waarom zit jij toch zo met je realisme, had je een voetbal simulator verwacht toen je dit spel kocht? Je weet toch wat je kan verwachten van Fifa, waarom koop je het dan toch keer op keer als je het toch niet bevalt? Is het nou echt zo dat je denkt dat alleen de tegenstander 'altijd' fitte spelers heeft en dat die van jou allemaal aan het einde van hun latijn zijn? Wat een calimero gedrag zeg weer.

    En ik heb me huiswerk gewoon gedaan, je hebt 58 keer gewonnen, 8 keer gelijk en 29 keer verloren. En dat nog in lagere divisies dus er is geen reden om zo hoog van de toren te blazen met je 'van de 10 dat je speelt verlies je er 1 of 2'.

    Daarbij begrijp ik ook gewoon waar jij kritiek vandaan komt. Aangezien ik zie dat je laatst nog met 1-5 heb verloren van Brazillië. Dus de illusie wekken dat je altijd maar wint van Brazillië slaat kant noch wal.
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Leuk, maar ik speel veel vaker tegen vrienden op live en in 't echt, dan online.

    En ga nou niet doen alsof ik keer op keer lig te zeiken over fifa. Want ik vind het een goed spel, en vermaak me prima, wat ik ook al in mijn vorige post aan gaf. Maar blijkbaar lees je mijn post niet want je komt ook steeds op dezelfde dingen terug.

    Verder speel ik in divisie 3 dus dat vind ik niet bepaald laag. Daarbij, om in divisie 1 te komen moet je gewoon veel wedstrijden spelen, en sommige mensen hebben wel een leven buiten fifa.

    Echt gast, lees mijn vorige posts eens fatsoendelijk. Ik zeg niet dat ik altijd maar win van Brazilië, maar vaak wel.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Over jou gesproken, zie dat jij ook je laatste wedstrijden met 6-1 en 5-2 van Brazilië hebt verloren.
    Je speelt zelf ook alleen maar met Spanje en Engeland. Zegt ook weer voldoende.:)
     
  11. Ik krijg anders wel altijd het calimero gevoel bij jou, ook in de potjes waar we tegen elkaar speelde is het altijd dat ik geluk heb en dat jou alles tegen zit. Het is en blijft maar een spelletje en om mijn speelstijl dan kinderachtige termen aan te meten als zijne 'ping-pong passing' getuigt nou ook niet echt van intelligentie. Speel lekker zoals je wilt en de rest zou dat ook gewoon moeten doen.

    De meeste spelers spelen inderdaad erg veel om in divisie 1 te komen, maar daar val ik verder buiten.
     
  12. Robben

    Robben Guest

    Het standaard ping-pong verhaaltje weer, dat geldt voor iedereen die niet kan winnen, hé?
     
  13. Ja, omdat ik tegen goede spelers heb gespeeld. Niet omdat Brazillië zo goed is. Daarbij laat je weer cruciale informatie achterwegen, ik heb maar 4x meer verloren dan jou alleen heb dan wel 100x meer gewonnen. Ook wat betreft mijn match historie heb ik de overige 18 wedstrijden wel gewonnen. En niet in divisie 3 in ieder geval.

    Ik snap gewoon niet waarom je zo klaagt over het spel en ondertussen probeert te doen alsof je nog een leven buiten het spel hebt. Speel het spel gewoon lekker en speel zoals je wilt maar ga niet zitten klagen op een forum over hoe tegenstanders spelen en waarmee.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
  14. Ik ben niet over het 'ping-pong' verhaal begonnen, dat was je mattie Ralluf. En als je wilt spelen moet je me maar toevoegen. Zaadloos is de naam.
     
  15. Robben

    Robben Guest

    Mag ik dan brazillie zijn? :D
     
  16. Kom nu maar online dan, en van mij mag je zijn wie je wilt.
     
  17. Robben

    Robben Guest

    Dan moet je nu ook joinen.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zie trouwens dat ik in divisie 2 speel, maar dat terzijde.

    Nee, ik heb vaak genoeg van je gewonnen. Buiten dat ben jij degene die alleen maar normaal kan ik praten in een party als je voorstaat, als je achter staat ga je ook alleen maar zeiken dat ik geluk heb, of 100x zeggen 'het zit je ook niet tegen hé'.

    Nog een leuk voorbeeld is dat je laatst won, ik vertelde dat ik een gelijkspel meer op zijn plaatst vond, qua wedstrijdbeeld. Alleen al als je keek naar het aantal doelpogingen en balbezit, en dan ga jij me vertellen, 'Ja, maar die doelpogingen van mij waren wel gevaarlijker'. Fuck it, als je 4 doelpogingen hebt, en je tegenstander veel meer, terwijl je ook nog eens veel minder balbezit hebt, moet je niet gaan klagen. Maargoed, ik mag blijkbaar niet zeggen dat een gelijkspel op zijn plek was als ik een wedstrijd verlies? Ik heb jou ook nog nooit horen zeggen 'goed gespeeld' nadat je een wedstrijd van me verloor, maar oké.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  19. Robben

    Robben Guest

    Jij kan mij niet joinen, en ik kan jou niet joinen, meneer zonder zaad.
     
  20. Jij schiet vanuit kansarme posities, dan is het logisch dat je meer schoten op doel hebt. Dat betekent niet dat je beter was.

    Daarbij ga ik op het laatste niet eens in, dat slaat nergens op. Ik zeg altijd goed gespeeld als ik tegen iemand heb gespeeld. Verlies toch niet zoveel dus die paar keer dat het gebeurt kan ik best sportief zijn.

    Ja, en de reden daarvoor is omdat ik niet hou van verliezen. En tijdens een wedstrijd komen die 'emoties' er gewoon uit. Maar ik ga niet janken over verzonnen dingen als 'ping-pong spel' op een forum of dat Brazillië zo overpowered is terwijl je de ene keer met 4-0 wint en dan met 1-5 verliest. Ligt gewoon aan de spelers
     

Deel Deze Pagina