Kom ik eindelijk weer in de halve finale van de Online World Cup, sta ik tegenover Portugal met een gozer die echt enorme lag heeft. Kon passes en schoten niet goed inschatten, kreeg rood omdat een sliding totaal verkeerd ging, etc. Uiteindelijk dan ook verloren, maar op deze manier is er weinig lol aan.
Laat even een berichtje in deze topic achter als je een potje wilt, dan invite ik je! E: Die colintt is geloof ik de nummer 2 ter wereld.
Bij FIFA 09, toch? Ik vond hem helemaal niet zo goed net, beetje pingpong passend enzo. Maar niet geweldig.
Nee op FIFA World Cup 2010, kijk maar in de rankings. E: Even mijn stand hier posten, 40 gewonnen 1 gelijk en 4 verloren terwijl ik 2 keer gedisconnect ben. Best goed voor een beginner!
Drie leuke potjes tegen Ralf gespeeld: Frankrijk (Robben) 5 - 1 Spanje (Ralluf) Niger (Robben) 3 - 1 Madagascar (Ralluf) Zuid Afrika (Ralluf) 2 - 1 Togo (Robben) Goed gespeeld! (vu)
Jammer van de eerste pot, bij een 2-1 achterstand was ik vol op de aanval en de 2-2 hing in de lucht. Toen het 3-1 werd in de 86ste minuut was het dan ook meteen voorbij. Andere wedstrijden waren leuker, omdat we met 1sterren, en 3 sterrenteams speelde. Waren leuke wedstrijden, goed gespeeld!(vu)
Vond die Colin ook niet echt goed, of het was ze broertje waar ik tegen speelde, maar hij staat wel 1e in het klassement dus dat is wel netjes..
Gewoon veel spelen denk ik? Hij was niet echt goed ofzo, niet beter dan andere mensen hier. Hij pingpong-passte de bal alleen rond.
M'n broer wil wel een potje tegen je spelen (Thomazii). Hij heeft je 'n message gestuurd. Collin 2 - 0 Thomazii.
De nummer 1 nu is SoldEagle, ook een Nederlander en ook een maat van hem. E: Wil geen reclame maken, maar er is nog een lege plek in mijn kleine toernooi! (2,5 en 3 sterren teams) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3852065#post3852065
Dat's is iemand uit mn vriendenlijst, maareh zo moeilijk is hij niet te verslaan hoor. Hij speelt wel 24/7 fifa
Nee, ik ken die SoldEagle ook, het zijn tweelingen en een kleine broertje die spelen, dus niet echt nolife.
Ja dat klopt zeker. Net ff met mijn favo team de online world cup gewonnen. Had die spelmode al een tijdje niet meer gespeeld maar dat ging nogal makkelijk. Finale met 6-2 gewonnen, wel spannend trouwens. Haha net ook de finale van de cup gespeeld, 6-0 gewonnen. Wat was die gast slecht ahahahah! en het was ook nog eens de finale. Nu seizoen 5 in divisie 1 en nog steeds nooit gedregradeert.