1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem ook ga halen.. Vond de demo ook erg leuk, speelt nóg fijner als fifa10, en die hele sfeer rondom de game vind ik toch altijd wel leuk, en als het echt WK begint dan vind ik het ook leuk om die wedstrijden zelf te spelen..

Daarbij komt dat ik dit jaar met koninginnedag waarschijnlijk thuis op de bank moet blijven, aangezien ik op krukken loop en dit nog wel even gaat duren.. ideaal excuus dus om mezelf te verblijden met deze game, hoewel ik uiteraard veeeeeel liever amsterdam in duik om een aantal gezellige feestjes te bezoeken:p

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog een beetje, omdat ik hem alleen online wil gaan spelen. En ik lees her en der dat het online snel na het echte WK terug loopt.

Maar wil dit dan zeggen dat je voor het einde van dit jaar al geen tegenstanders kan vinden, of kan je sowieso een jaartje er mee online?

(dat er nog minmaal 1000 tegenstanders actief zijn of zo)

Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dunno, maar zal wel wat rustiger zijn. De footie fans die de WK game hebben zullen dan ongetwijfeld wel overstappen naar FIFA 11.

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gewoon tot FIFA 11 al zou het dan wel heel erg gaan slinken.
    Misschien dat ik of andere die ook World Cup 2010 gaan halen een toernooitje gaan houden

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Als Nederland straks wereldkampioen is dan wil je toch niet meer stoppen ;)

Maar waarschijnlijk wordt het nog veel gespeeld tot Fifa11. Als je terugschakelt naar Fifa10, dan irriteer je je des temeer aan de kleine onvolkomenheden, die je nu voor lief neemt en die er bij Fifa World Cup niet meer inzitten. Vermoedelijk zal je daar weer andere dingen tegenkomen, maar die zijn dan hopelijk bij Fifa11 weer weggepoetst.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Probleem is dat je bij het WK spel, alleen met landen kunt spelen. Veel mensen vinden dit alleen leuk bij een WK/EK, dus ik verwacht toch dat veel mensen terug gaan naar fifa10, om met clubs te spelen, of voor ultimate team.

7. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van mijn FIFA10 is al verkocht_0/

Ik speel maar 1 spel per jaar en dat is FIFA, al waren de doelnetten alleen veranderd ik haal hem op de releasedag voor de volle pond.

Mensen zeiken wel erg hoor dat ze hem later wel oppikken, en dan hoor je ze 1 pagina erna dat het na de WK niet meer leuk is. Bij EURO 2008 was het nog bomvol en zelfs bij PES2008 kan ik nog online spelen, dus geloof me na de WK zal het tot en na FIFA 11 gewoon bomvol blijven.

Vraag me af waarom iedereen twijfelt terwijl ze de beste voetbalgame ooit voorgeschoteld krijgen :):

En over dat het landen is, of je nou Liverpool-Milan speelt of Spanje-Frankrijk, zodra je dat Tsjernobyl-veld niet meer voorgeschoteld krijgt ben ik bereid om met Achilles'20 te spelen.

Ik wed dat 80% hem haalt als je de vehraaltjes hoort over dit spel volgende week :D

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  8. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Heb mijn FIFA10 ook alweer verkocht. heb persoonlijk veel meer met landen omdat ik die grote toernooien gewoon erg heftig vind.

Oude fifa verkocht en dan deze besteld bij mediaoffer met korting dus dan vallen de kosten allemaal wel mee.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is probleem is dat Fifa 10 (en 11) ook landen in de game hebben zitten, dus heeft de WK/EK editie weinig toegevoegde waarde. Als in 11 de game weer verder gepolished wordt, stapt 90% over en ben ik toch echt bang dat niemand deze game meer online gaat spelen. En daarom haal 'm ik ook niet voor de volle mep.(misschien wel helemaal niet). Je weet dat de reguliere fifa's dubbel zo lang meegaan.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb vaak spellen gekocht waar ik maar 10 uurtjes speelde en dan klaar mee was. Daarom koop ik alleen nog maar voetbalspellen (en tekken). Ga dus ook zeker weten halen en ook fifa 11. Weet zeker dat ik Fifa WC over de 30 uur ga spelen dus dan haal ik het eruit!

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien moet je eens beter lezen voordat je gaat zeiken.
    Je hoort ook niemand zeggen dat het na het WK niet meer gespeeld gaat worden, alleen is dan de hele WK 'feeling' weg, dus dat word automatisch saai. Tuurlijk blijven mensen het spelen, maar dat wilt ook niks zeggen. Spellen van 5 jaar terug worden ook nog online gespeeld.;)

Snap ook niet waarom je zegt dat je niet snapt dat mensen dit spel laten liggen, omdat het volgens jou de beste voetbalgame ooit is? Je hebt een demo gespeeld, en durft dat nu al te zeggen? Er bestaat geen 'beste' voetbalgame.
    Sowieso zou een WK spel nooit een 'beste' footie kunnen zijn. Er zitten alleen landen in. Dan is het geen compleet voetbalspel, maar een leuk tussendoortje. Ieder jaar word het spel verbeterd, dus ik wil jou nog wel eens over 10 jaar horen..

Liverpool - Milan , Spanje - Frankrijk hetzelfde? Je ziet online amper mensen met landen spelen, omdat ze dan meestal toch alleen maar bij Spanje, Italië, Frankrijk en Brazilië uitkomen. Teams zijn overpowered, dus voor veel mensen niet leuk om mee te spelen. Doe mij maar gewoon een potje met 4 sterren.

_0/

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    probleem is dat je weer moet gaan aanpassen met speelstijl omdat het getweaked is en als je steeds tussen fifa '10 ultimate team en de WK versie moet switchen moet je ook meteen de speelstijl knop omzetten. Daarom twijfel ik nog.

13. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Vind het wel een grappig filmpje \o/

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kan ik het spel al ergens krijgen?

15. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht in je dromen? :+
    Game komt 29/04 uit, zal dus hooguit 1 á 2 dagen eerder zijn.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als de game 29/04 uitkomt, komt hij dus zo'n 25e uit in EHV :3

17. kaskovic

kaskovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al gepost door mij lol :lol:

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  18. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn het min of meer met elkaar eens maar we naaien elkaar nu op de kleine woordjes in onze zinnen, kansloos om een hele discussie nu te starten.

De WK game is tot nu toe gewoon de beste game, noem maar een betere die is uitgebracht tot nu toe.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Inmiddels bericht terug van Dixons, stond op de site een release op 23 april:

Geachte heer Nol,

Onze excuses voor het ongemak.
    De release datum moet 29 April zijn, wij zullen dit ook zo snel mogelijk gaan aanpassen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Sales Support Dixons.nl
    Dixons BV

:D Was natuurlijk te verwachten, maar hoop h'm toch een paar dagen eerder te hebben ;) Fifa10 gaat mij steeds meer tegenstaan, nu ik aardig aan de demo van World Cup gewend ben...
    Grafisch is het ech veel beter, veld en spelers hebben een duidelijke update gehad, speel snelheid ligt wel vrij hoog naar mijn gevoel.

Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  20. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EHV?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina