1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem morgen binnen, wil wel met een laag team spelen tegen jou!

2. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shirts Nederlands Elftal

Nou heb ik screenshots gezien van Oranje met de nieuwe WK-shirts, maar in mijn spel draagt Oranje gewoon nog het 'oude' shirt... Vaag...? 8)

EDIT: Laat maar, nieuwe shirt zit er gewoon in, maar de kwalificatie speel je nog met het oude tenue. Geinig aspect wel ;)

Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  3. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat bedoel ik:p
    Ik heb ook de poulefase online zonder problemen overleefd. Gewonnen van Uruguay, Honduras en Brazilie.

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net een kut wedstrijd gespeeld zeg ...
    Heb je focking veel kansen en dan mis je ze bijna allemaal.
    Iets van 10 1 op 1 kansen verprutst en domineer je zo mooi de wedstrijd dan komt die kut ronaldo en voordat je weet sta je achter met 2-3.
    Kijken of het me lukt om Thailand naar de 9e Ronde te komen.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb ik net eindelijk die 7.00 EUR korting gekregen, bestel ik de VERKEERDE World Cup versie.

Morgen effe bellen om de bestelling nog te annuleren aangezien ik geen PS3 versie hoef. En er staat ook nog eens bij Orderstatus dat ik hem twee keer heb, twee keer met korting. Wat een kut site =(

6. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ook leuk, 1e wedstrijd online sta ik 4-0 voor met Spanje tegen Argentinië, krijg ik in de 87e minuut de melding: De verbinding met de andere speler is verbroken. Ik denk; ok is weer zo'n trieste gast die leaved. Ga ik naar mijn spelershub zie ik dat ik verloren heb :confused:.. Begint alweer lekker!

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt er zo'n beetje wel op. Heb hem zelf gehaald bij de MM Arena, 55 euro, stapeltje was niet groot meer 8)

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook last dat het spel gewoon vast loopt ?
    soms al ik in de menus rondloop blijft hij gewoon hangen en moet ik mijn xbox heropstarten.

9. Bulletino0031

Bulletino0031 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vanavond ook opgepikt bij de mediamarkt:). Domme kutjes van de bart smit om 17.55 nee mag niet verkocht worden haha, prima dan niet :b:

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ze hebben volgens mij het lopen van spelers in de aanval veel dynamischer gemaakt. Ze lopen beter vrij en zeker 30-40% van mijn doelpunten komen uit voorzetten. Dat was in FIFA 10 dus echt veel lastiger.

Ook valt het mij op dat de keeper anders reageert op schoten. Waar je in FIFA 10 nog weleens tegen de keeper aanschoot van dichtbij, wilt hij nu best vaak een schuifertje of hoog langs de keeper schieten.

Het voelt voor de rest allemaal net wat realistischer aan. Wat ik wel jammer vind is dat Sneijder met zijn rechter er echt helemaal niets van kan en links een geweldig schot heeft.

11. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook al 2 keer gehad. Gelukkig in het menu net na een wedstrijd.

Gisteren met Azerbeidjan dat Online WK begonnen.
    1ste wedstrijd 1-0 gewonnen van Argentinie
    2e kansloos verloren van Spanje 5-1

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ben gisteren gelijk begonnen aan het Online WK. Met Nederland uiteraard. :) Vind de gameplay verfijningen ten opzichte van Fifa 10 erg positief. Het is veel minder een fysieke strijd. Het veld varieert ook echt in grootte en ruimte bij balbezit en balverlies; spelers staan niet meer allemaal rond de middenlijn.

De balaannames zijn flink verbetert, de ren/sprint/loopacties zijn ook een stuk realistischer. Bovendien lijkt elke speler nu ook meer op zijn echte evenbeeld. Van der Wiel is bijvoorbeeld erg snel en aanvallend sterk, maar komt verdedigend soms wat te kort. Huntelaar is heel gevaarlijk voor de goal, maar slecht in sprintacties. Van Persie heeft weer een venijnig linkerbeen en een goede techniek, maar is fysiek niet altijd supersterk.
    Waar ik nog wel erg aan moet wennen is het schieten. De schiet-meter lijkt weer iets aangepast t.o.v. van Fifa10, waardoor ik soms veel te hard of juist veel te zacht schiet. Een lobje over de keeper is ook een stuk lastiger geworden. Wat ik wel weer heel fijn vind is dat je doorgebroken spelers nu ook nog van de bal kan zetten. Sowieso is het veel lastiger om alleen maar met counters en steekpasjes te spelen. Je kunt die nu veel beter verdedigen.

Ben door de poulefase heen in ieder geval. Zat in een poule met Italië, VS en Hong Kong. :p Gewonnen van Italië en Hong Kong, maar verloren (heel nipt) van de VS. Dat was de laatste wedstrijd dus ik wist wel dat ik al door was.

Vandaag verder in de volgende ronde.

Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm. Ga em toch kopen denk ik, als ik die verhalen hier lees begint het gewoon te kriebelen, dat online spelen :+

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil 'm nu ook :+ Welke webshop is het goedkoopst?

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Iemand een idee waar je de U11 Team code kan vinden ?. Er staat bij dat je naar www.easportsfootball.com moet gaan maar daar is niks te vinden

16. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eerst maar eens wat online potjes gespeeld. Gewoon losse 1 tegen 1 games. Genieten! :)

Vervolgens een volledig (offline) toernooi, dus met kwalificatie erbij, opgestart op wereldklasse met Schotland.
    Erg gaaf! Ben nu ongeveer halverwege de kwalificatie en ik moet er nog hard aan trekken wil ik het WK halen haha! :):

-Macedonie-Schotland: 3-0
    -Schotland-IJsland: 2-1
    -Noorwegen-Schotland: 2-0
    -Nederland-Schotland: 2-2 (stond voor, NL maakte gelijk in de 85e minuut)
    -IJsland-Schotland: 0-1 (goal in 90e minuut, anders was het al over...;) Was wanhoopsafstandschot dat er via het been van een verdediger invloog. Zo gaaf dat soort momenten)
    -Schotland-Macedonie: nog spelen
    -Schotland-Nederland: nog spelen
    -Schotland-Noorwegen: nog spelen

Dus nog drie thuiswedstrijden. Dat biedt hoop. Ik heb al gemerkt dat een tegenstander uit of thuis treffen verschil uitmaakt. Ook een goede feature!

Tussen de kwalificatiewedstrijden zitten ook oefenwedstrijden. Argentinie kwam langs. Die hield ik op 2-2, nog best netjes ;)

Vanavond hoop ik de eindronde te halen :p

17. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
  18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vreselijk iritant.
    online toernooi zit erop.
    en telkens weer blijft mijn spel gewoon hangen.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Ik vind dit echt een toffe toevoeging, die online poulefase brengt toch een bepaalde spanning met zich mee, omdat het er echt toe doet. Gisteren met Ivoorkust tot de laatste zestien gekomen, waarna ik onderuit ging tegen Mexico.

Ook quick 1 vs 1 match voor de online competitie is erg leuk, geeft de wedstrijden meer inhoud, dan alleen maar winst of verlies.

Ik vind h’m echt anders spelen dan Fifa10, moet echt mijn speelwijze aanpassen om een degelijke wedstrijd neer te zetten. Spelers zitten ook niet meer direct op volle sprintsnelheid, maar moeten echt aanzetten. Hier gaat zeker mening uurtje gameplay inzitten :)

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    En weer draait Fifa 100% om snelheid :emo:. Krijg er wel een beetje genoeg van. Kan iemand mij uitleggen waarom Toulalan sneller is dan Robben of V. Persie. Ook rennen Henry en Benzema weer sneller dan Usain Bolt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina