1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof dat in het echt niet zo is.. Als je het niet bevalt ga je maar PES 10, pardon ver-PES-t 2010

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    PES 2010 is helemaal kut. Maar oké dus in het echt zijn van Persie en Robben trager dan Toulalan en Henry en Benzema zijn sneller dan Usain Bolt, waarom zijn ze dan niet gaan hardlopen als bijbaantje? Ik was blij dat Fifa 10 al veel minder om snelheid ging, maar nu is het weer erger geworden.

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja want Usain Bolt zit inderdaad in het spel.

4. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om het idee dat ze weer overdreven snel zijn. In het echt rent Henry Mathijssen of vd Wiel echt niet zo makkelijk voorbij. Het is niet meer realistisch.

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Hmm ik kan ook nog niet oordelen, ga zo het spel pas halen. Maar je moet ook kijken welk standbeen bijv de verdediger stond, hoelang de aanvaller al aan het sprinten is enz enz.

6. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze rennen gewoon non-stop langs iedereen. Bij Fifa 10 vond ik de balans veel beter qua snelheid.

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is zo UBERVET!! Het overklast fifa 10 en pes 10 in EEN X!!! JAZEKER ER is een nieuwe voetbalkoning geboren en dat is worldcup 2010 !! Het spel is gewoon geniaal en de SFEER van worldcup 2010 is totaal aanwezig!! AMEN

9. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Mafkees...

Maar het spel is wel vet ja _O_. Helaas bleef hij ook al 1 keer bij mij hangen in het menu, da's minder grappig.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat heb ik juist totaal niet. Je kunt nu veel beter sneller spelers afstoppen. Ik ben er echt nog geen 1x uitgesprint door een spits ofzo.

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Natuurlijk kan er gediscussieerd worden over de snelheids etc. van de spelers. Maar juist om de balans erin te houden gok ik dat hier en daar daarom wat aanpassingen zijn. Daarnaast kan EA ook echt niet beloven om elke speler zo te balanceren wat precies zijn sterke en zwakke punten zijn. Robben is bijv. sneller dan Messi. Maar in games is Robben wat dat betreft minder dan Messi, omdat Messi een grotere voetballer is.

Het is een kwestie van status in de FIFA-games. Anders had ik Robben, van Persie & Sneijder minstens statistieken tegen of in de 90 gegeven.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Heb er hier ook minder last van... In Fifa10 werden mijn verdedigers overlopen met een steekpass, nu kan ik soms zelfs nog ingrijpen met mijn verdediger. Ook het afstoppen van een aanvaller gaat me makkelijker af.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Van der Wiel heeft volgens mij 74-76 (afhankelijk van positie) overall, maar is wel bloedjesnel. Net zoals Elia (76) overigens.

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Heb em toch maar besteld :+

Morgen lekker spelen :thumbs:

15. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was bij mij ook een gevalletje 'Ooijer er heeeeel snel uit', 'Heitinga naar het centrum' en 'Vd Wiel erin op rechts'.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ooijer zuigt heel hard. Heb Heitinga ook in het centrum staan, en Vd Wiel op rechts idd. :)

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nog niet meegemaakt eigenlijk en heb eigenlijk geen problemen tegen landen als Nederland,Portugal en Engeland.

In die 13 potjes die ik met Thailand speelde is er maar er 1 iemand gelukt die me verdediging eruit sprintte en dat was met Ronaldo.

18. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Marokko speelt echt heerlijk!

Bij Egypte hoorde ik net trouwens supporterliedjes van Galatasaray en van Turkije, wtf :D

19. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar besteld, morgen binnen :D

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Aighttt!! Goed om te horen. Maar kun je me zeggen of alles officieel is ? Dus namen, schirts etc.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina