1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Fuck, net m'n eerste vastloper, meteen nadat ik de 2-2 scoorde met Denemarken. Meer mensen last van?

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tegen Jojo NL online, we kozen willekeurig.

Gabon - Kirzigie _O_

2de match random:

Brazillie - Puerto Rico 8)

Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom krijg ik altijd een scheidsrechter die les heeft gekregen van Stevie Wonder ? :mad:
    Scheidsrechter is gewoon focking blind.
    Twee keer fluit hij bij mij een aanval af terwijl er helemaal niks aan de hand en geen tegenstander in de buurt.
    Krijg ik doodleuk 2x een vrije trap op die positie waarmee ik niks mee kan met het team waarmee ik speel ...
    Ook mag ik niet eens een schouderduw geven want dan krijg ik een vrije trap tegen en soms wel een penalty ...

En die gast die geeft me steeds een ros en dan krijg ik natuurlijk weer niks -.-

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, de scheids is schijt vervelend in de game. Voor elke kleine contact dat ik met mijn tegenstander maak fluit ie af, maar als hun keihard inkomen dan is er niks aan de hand.

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Vreemd, ik vind de scheids eindelijk eens redelijk tot goed fluiten :)
    Online WK is echt zo zenuwslopend en epic :)

Net in de kwartfinale, ik speelde met Portugal tegen Zwitserland. Die knakker staat in de rust met 0 - 3 voor, dus ik denk gewoon aanvallen en zien waar het uitkomt. En ja hoor, 1 - 3, 2 - 3 en in de laatste 10 minuten maak ik 3 - 3. En dan in de 90ste minuut (!) maakt hij 3 - 4 :mad: In de allerlaatste seconde knal ik nog knetterhard op de paal....

_O_

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben deze scheit game spuug en spuug zat...
    Sta je 1-0 achter en dan kunnen je spelers er opeens niks meer van.
    De zachste F-puppillen paasjes hebben ze 5 seconden nodig om te controleren en als nog stuitert hij weg en krijg ik een vrije trap tegen omdat zijn speler tegen mijn speler aanloopt.

Yeah right ...

Nog 1 zon potje online en deze game gaat mijn huis uit.

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je serieus? :lol:

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja en sowieso vind ik de scheidsrechter in de game van het niveau nul.
    Natuurlijk kan er zoiets gebeuren dat een bal niet goed aangenomen word (blunder).
    Maar omdat bij elke pass aan te zien is gewoon lachwekkend dat je gewoon stoppen wilt met je voetbalcarriere ...

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Met welk team speel je? Daar kan het ook aan liggen he.. Als je met Faroe Island ofzo speelt, dan is het vrij logisch dat de balaanname gewoon ronduit kut is.

Als je met een 4/5 sterren land speelt is de balaanname bij mij gewoon altijd heerlijk. Je moet ook echt in de bal komen lopen he, is bij FIFA 10 ook.. En met rechter stikje bewegen kan ook helpen.

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    WTF, ik werd net met 1-0 verslagen door Nieuw-Caledoniƫ 8) (halve ster), ikzelf Denemarken (4 sterren), en er was echt niks van te merken dat hij zoveel slechter team had. Schoten, tackles etc waren allemaal goed, spelers waren niet echt langzaam. Echt vaag 8)

Huh? Jij ging toch zo ontzettend goed met Thailand?

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het heeft helemaal niks te maken of je team slecht of goed is.
    De passes die je eigen team geeft moet je makkelijk kunnen controleren of anders hoor je niet in de opstelling thuis.
    Het waren dood normale passen die je gewoon makkelijk moet kunnen aanmenen.
    Waarom moet mijn team (Thailand) als het 1-0 achter staat daarna spelen als een lokale F-Team.
    Iedereen maar ook iedereen blundert en het word met de wedstrijd steeds erger

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ff je xbox uitzetten en dan gaat het morgen weer beter. Als je je eenmaal irriteert word het niks meer!

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga hier nachten mee verslijten _O_
    Ik ben bezig met me eerste online WK.

Eerste potje Nederland - Ivoorkust, ik kreeg de eerste helft voetballes en dacht dat ik er nog niet klaar voor was online te spelen. 1-3 achter met rust en mijn goal was omdat zijn keeper de bal in de handen van Huntelaar gooide.
    Toen tweede helft heel lekker gespeeld, 4-3 voor gekomen n de 75ste minuut, hij maakt meteen 4-4 waarna ik uitloop naar 6-4 en win :D (4x Huntelaar)

Het tweede potje meteen episch tegen Duitsland :cool:
    Na 12 minuten 0-1 achter door Podolski, een spannende wedstrijd waar ik in de 58ste minuut met Robben de 1-1 maak. 5 minuten later raak ik met Robben de lat en 10 minuten later raakt hij met Klose de lat. Mijn trage verdediging compenseer ik met veel professionele overtredingen waardoor ik 6 gele kaarten had in de hele wedstrijd en van der Wiel als voorzorg eruit haalde voor van Bronckhorst. Dan in de blessuretijd gebeurt het gene waar iedereen op hoopt _O_ de 2-1 van Van Persie, echt geniaal _O_
    Nu de derde match spelen die er niet meer toe doet :)

14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt zo'n poulesysteem dan ?

15. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak van zulke momenten gehad, je moet er gewoon effe overheen.
    Tik rustig rond, probeer in ieder geval de 0 te houden. Als je voorstaat speel dan op defensive, dan voeren je spelers hun defensieve taken beter uit.

Als je geen balbezit hebt moet je proberen met je buitenste spelers de centrale zones te dekken, want daar spelen die gasten heel vaak de bal. Met je backs kun je de zijkanten wel aanpakken maar als je met je vleugelspelers bij de zijlijn ben geef je ongelooflijk veel ruimte weg op het middenveld.

Speel gewoon rustig, het is effe een fase waar je in bent, ben daar nu net ook overheen.

Ik speelde net Oman-Zwitserland, laatste potje van mn wk groep waar ik niet doorheen zou komen, stond 0-1 achter en maak in de 90e minuten 2 goals :+ Zwitserland heeft wel een fijn team heb ik een vermoeden.

Je kunt de ballen er eindelijk heerlijk inschieten vanaf de zijkanten van de strafschopgebieden.

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ging ook goed maar als je eenmaal pech hebt dan is het in FIFA heel moeilijk om er uit te komen.
    Als eenmaal alles fout gaat dan gaat alles gewoon fout dat zijn nou eenmaal de regels van FIFA.

Ik speel ook rustig achterin maar je weet zelf dat je in 5 seconden van de middenlijn naar doel kan afrennen in FIFA dus dan heeft het geen zin meer.
    Meestal scoort de tegenstander tegen als mijn verdediger de bal onderschept en in een rare beweging in de voeten van de tegenstander komt.

Ik speel altijd in systeem waar altijd een speler vrij staat en dan doe ik meestal de hoge steekpass omdat de laatste man altijd naar de speler loopt die de bal schiet.

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik weet genoeg Alphine, deze game is niks voor mij.

Ik denk dat ik de ''stats'' games een beetje beu ben. Ik wil zelf alles bepalen. En dat hoeft helemaal niet ten koste te gaan van de individualiteit van spelers. Die kan je alsnog verkrijgen door attributes toe te wijzen aan de spelers.

Maar goed, voor velen is het een fantastische game, dus laat ik het hier maar bij.

18. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    \

Nederland trage verdediging xDxD??
    Nou ik heb tot nu toe elk potje met Nederland gespeeld en ik speel altijd zo:
    Braafheid--Mathijssen--Heitinga--Van Der Wiel
    Das dus echt niet langzaam he Mathijssen is dan wel de langzaamste maar fysiek heel sterk zelfde geld voor van Bommel die vent is niet van de bal af te krijgen :D!

19. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Gozer je speelt met fucking Thailand XDXD.. Wat denk je dat dat het allemaal Messi's en Ronaldo's zijn xD!

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Maar de verdediging is wel het enige matige aan Nederland.
    Huntelaar is echt heel erg chill :D hij schiet alles tussen de palen en vrijwel altijd erin.

Me eerste tournooi verloor ik de achtste finale van Italie, nu ben ik bezig met me 2de tournooi:

Nederland - IJsland 4-0
    Nederland - Engeland 3-0
    Nederland - Duitsland 4-1

Nederland - Mexico 6-0
    Nederland - Duitsland 2-1
    Nederland - Brazilie 4-1
    Nederland - Engeland 1-3

Ik speelde de finale echt dramatisch :emo: het zal flink tegen.. ook echt kutgoals..

Laatst bewerkt: 30 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina