1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel veel quitters online.

Doe de world cup en heb nog geen 1 wedstrijd helemaal uit kunnen spelen.

Ivoor kust is wel_O_

2. kaskovic

kaskovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap dat systeem niet met eigen spelers meenemen naar wk.
    kan ik dus bv met argentinie alle spelers meenemen die ik maar wil als ze maar uit argentinie komen:)?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb in mijn weg naar de finale 3x tegen Engeland gespeeld; 3-1, 4-0 (quitter na 45 min), 5-0. Ook nog van Spanje met 3-0 gewonnen en in de qualificaties van VS met 2-0, Argentinie 0-2 verloren en ben er zelf uitgenaaid want die vent had zo super veel lag. Je moest 3 seconden wachten voordat hij eindelijk passte en 't leek alsof hij er totaal geen last van had.

Kom ik in de finale met mijn Nederland tegen Brazilie. Nu zie je wel echt goed hoe slap Nederland eigenlijk is. Hij had alle toppers erin gezet, allemaal berensterk. Eerste helft stond het 0-6 voor hem. Toen ben ik opgehouden en heb ik hem geholpen om tot een monsterscore te komen want dit sloeg totaal nergens op. Heel de Nederlandse verdediging is a) slap en b) zwaar sloom. Alles ging er bij hem in, elke kans. 6 schoten, 6 op goal, 6 goals. Van Persie en Kuyt hadden geen kans tegen Lucio die vreselijk sterk maar ook nog eens snel is gemaakt.. tja..

4. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    De spelers die in de game zitten met Argentijnse identiteit kan je meenemen. Je hebt bijvoorbeeld 37 spelers die in aanmerking komen voor de WK-selectie. Daarvan selecteer jij er 23.

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Gister had ik daar wel een paar keer last van. Ook dat m'n beeld bevroor, gebeurde ook bij die andere gast. Vandaag gelukkig nog geen enkele quitter tegengekomen.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Soms heb ik van die potjes dat ik geen bal kan tegenhouden met me verdedigers:mad: verlies ik gewoon totaal onterecht

7. Momus

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad. Net alsof de tegenstander altijd een man meer heeft vooraan omdat een back besluit een keer niet mee te verdedigen.

Speelde net met Nederland tegen Duitsland. Na 4 minuten een hoekschop voor mij, ik neem de bal met Sneijder richting Robben die met een kopbal de bal verlengt naar Van Bommel die besluit een hakje achter zijn rug te doen. Resultaat, strak in de bovenhoek.

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de betere momenten :)

Tot nu toe alleen nog verloren van Frankrijk, die waren echt TE sterk voor mij :mad:

9. Momus

Leuk Bevonden:
    0
    De volgende achievement kan ook behaald worden in Penalty Shootout:

2010 FIFA World Cup Mastery - [​IMG] 125
    Defeat all 32 teams that qualified for the 2010 FIFA World Cup.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gister besteld en helaas nog niet verzonden. Had hem gewoon dinsdag moeten bestellen. Nu komt ie pas dinsdag ben ik bang voor!

11. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Oke, dank je wel voor de tip:).

Net ook maar eens met een 1 sterren team de online world cup gespeeld. Afgaande op de verhalen hier koos ik voor Thailand. Wat resulteerde in een 3-3 tegen Engeland, 7-1 tegen Colombia en 5-0 tegen Wales. Sta nu dus in de achstefinale.

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook aan het wachten. misschien morgen ?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Velden zien er wel nice uit! Kwalificatie bezig met Egypte en speel nu op een zo goed als geel uitgedroogd veld. :+

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Op mediaoffer staat mijn order nog op "niet verzonden". Zal dus pas maandag gebeuren of zaterdag. Dus hij komt pas volgende week!

15. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game zeg! :D

En ik speel nu de World Cup met Uruguay.. maar komen er nu punten voor Uruguay of Nederland?

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er "in behandeling " :mad:

dus niet verzonden, matig hoor.

Maar ja..koninginnendag zullen ze ook niet op oorlogssterkte zijn.

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Yay.. Mijn 1e pot online gewonnen :D. Was wel wat lag.. speelde tegen een australier, gelukkig was hij Ghana.

Ik had wel verdiend gewonnen op basis van de kansen. Uitslag was 2-1. Ik was btw Nederland.

(Ik ben niet goed in dit soort games btw xD)

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil deze game graag hebben

Weet iemand waar je hem goedkoop kan bestellen met een snelle levering net zoals bij bijv. bol daar kun je hem morgen hebben als je maar voor 21:00 betaald ;D

19. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Uruguay speelt zooo nice! Net 5-1 gewonnen van Engeland en daarvoor van Estland met 3-1. Suarez en Forlan zijn echt uber.

20. Munnie

Munnie Guest

Als ik jullie zo hoor wil ik het spel nog gaan halen ook. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina