1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij hele oude fifa's kon dit idd altijd al. Wel lachen als je ook online alleen maar penalty's kunt oefenen tegen elkaar :)

2. JBS

JBS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee wanneer de demo beschikbaar komt?

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    World Cup Demo - 8th April

The demo for the 2010 FIFA World Cup game will be available on PS3 and X360 tomorrow (8th April). No confirmed times for it so keep an eye on XBL and the PSN Store.

In terms of what is available here is a snippet from the press release;

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tof, vroeg het me al af wanneer die kwam. :cool:
    Spanje, yeuh!

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, met zoveel landen kan je spelen! Heel Afrika is bijna speelbaar in de volledige game. Hopelijk wel met licentie, dan met Egypte het WK winnen. :cool:

Ga hem wel kopen denk ik.

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer wedstrijdjes van 3 minuten in de demo? :'-(

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    2 Minuten.

Sfeer is lekker, leuk ook dat je soms de camera ziet bewegen naar een speler of publiek als of het een echte wedstrijd is. Pique en Albiol hebben ook een goed gezicht, Busquets niet. Blijf het jammer vinden van die gezichten in FIFA games, moet beter.

8. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de sfeer is echt erg goed nagebootst, je kan helaas alleen met Italie en Spanje spelen maar je kan wel zien wat voor landen er in de volledige versie zitten.

ik heb 1 keer een penalty gekregen maar dat is nog even wennen, ik schoot hem dan na een hapering in de aanloop ook ver naast.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het beeld switcht wel irritant vaak naar de coaches.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jeeeeeeeh, de keepers komen niet meer uit \o/

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En toch speelt Fifa 10 op de een of andere manier ietsie fijner..
    Het lijkt wel of die houterigheid van Fifa 09 er weer in zit.
    Kan aan mij liggen hoor:)

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind hem juist wat soepeler dan FIFA10 en weer een stukje beter. Je merkt vooral dat de bal heel anders reageerd, voelt niet meer aan als een volleybal.

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Op dit nieuws zat ik te wachten, straks ook maar ff checken...

14. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Shit door die 200 landen moet ik hem gewoon nu halen :mad:
    Kan eindelijk met Thailand spele xD

15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Net gespeeld op de ps3. ( speelde hiervoor altijd fifa op de xbox 360) dus is even wennen aangezien ik die controller nog niet zo gewend ben met fifa. Maar grafisch weer een kleine boost (oogt wat kleuriger), vond hem verder heelrijk spelen. Wel mooi gedaan met de camera. Bv als je scoort dat de camera inzoomt op je gast. En de sfeer!! Nou echt mooi gemaakt. Heb wel het idee dat al die filmpjes van het publiek allemaal hetzelfde zijn alleen dan met de landenkleuren van je land. Wil de sfeer van oranje wel eens zien. Ga hem dalijk nog ff op de xbox 360 proberen.

16. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te twijfelen om ik 'm ga halen. In ieder geval niet voor de volle prijs, maar dan ben ik benieuwd hoe lang deze online populair blijft. Dat de game niet dood is na het WK bv.

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Denk 2-4 maanden dat je hem genoeg online kan spelen dat was met Euro 2008 ook zo en anders kan je altijd hier nog wel een potje of toernooitje regelen :thumbs:

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Goedkoopste is ie bij Mediaoffer met Addiscount, zo'n €40 dan. Kijk wel wat ik doe, zal hem zelf pas midden Mei kopen omdat ik op vakantie ben tijdens de release. Speel hem dan tot rond de demo van FIFA11 en dan ruil ik hem/verkoop ik hem tegen iets anders. :+

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Neh, zonde van m'n geld om de hoofdprijs neer te leggen op iets wat grotendeels overeenkomt met FIFA10, op wat tweaks na dan. Enigste game die ik de komende paar maanden nieuw koop is Skate3.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Ik heb hem nu een tiental potjes gespeeld ongeveer, op de PS3. Gameplay is op zich prima, ziet er goed uit, maar zal een game als deze nooit voor full-price kopen, en tegen de tijd dat ie voor 25 euro te koop is, zal FIFA11 al wel bijna uit zijn.

Wel een aantal minpuntjes:
    - Er wordt wel erg vaak naar de coaches gezapped door de camera, en dat is al snel vrij eentonig en dus hinderlijk.
    - Als je de demo voor het eerst opstart, kun je de filmpjes niet doordrukken voor de wedstrijd begint. ZEER irritant. Dat soort onzin hoort gewoon niet in een game te zitten, en zeker niet in een korte demo waarvan je wilt dat mensen die vaak uitproberen. Met elk nieuw potje is dat probleem er gelukkig niet, maar dus wel wanneer je de game even hebt uitgezet, en daarna weer opnieuw wilt spelen.
    En waarom is er niet gewoon een 'rematch?' optie, zodat je niet telkens overnieuw via het hoofdmenu een nieuwe match hoeft te starten!?

Ook meer dan genoeg pluspunten trouwens, maar persoonlijk wacht ik dus gewoon op FIFA11, hopend dat die game weer alle pluspunten van deze game overneemt, en daar weer op voortbouwt.

Heb helaas het nieuwe penalty-systeem nog niet kunnen proberen, maar wat ik ervan gelezen heb is het precies de methode waar ik eigenlijk jaren geleden al om 'bedelde' op o.a. dit forum alswel op een Pro Evo forum, over welke verbeteringen er in 'die andere serie' moesten komen, dus ben blij dat ze dat eindelijk aangepakt hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina