Dikke prima! Zit nu te wachten tot Katti tegen mij oefen pot komt spelen. Even Zweden checken nu de nieuwe update heeft plaats gevonden. Heb mijn halve team kunnen veranderen : Hopelijk kan er nog een balletje mee trappen, zodat ik 3 punten kan pakken tegen je Tot straks! Ps. Speel trouwens zonder headset wanneer ik voor het toernooi speel! Ben wat dat betreft echt een man, en kan geen twee dingen tegelijk. Wanneer ik gezellig ga babbelen, wordt mijn veldspel zeer belabberd! Dit is alleen bij Fifa zo, en niet bij schiet games of iets dergelijks Dus het is niet dat ik je niet aardig vind, maar gewoon wegens concentratie. Voor de wedstrijd of na de wedstrijd ben ik gewoon aanspreekbaar
Zweeds drama... Naar huis gestuurd met een 4-0 verlies. Slowakije 4-0 Zweden Nu niets meer in eigen hand! Hopen op winst van Tsjechie tegen Slowakije!
Poule B Zweden - Slowakije 0-4 Eerste helft ging heel erg gelijk op, allebei een paar goeie kansen, alleen scoorde ik in de 44e minuut.. Tweede helft was ik iets sterker, en kreeg ik ook de meeste kansen.. Dus ik denk een verdiende overwinning!
POULE C Nigeria (CRonaldo7/o Santino o) - Verenigde Staten (ExoSkeleton/UG ExoSkeleton) Uitslag: 5-1 Doelpuntenmakers: 1-0 Obasi 2-0 Taiwo 3-0 Obinna 4-0 Martins 5-0 Obasi 5-1 Davies Over de wedstrijd: Verdiend gewonnen. Was wel beetje eenrichtingsverkeer alleen met die laatste counter scoorde hij nog de 5-1 wel mooi me verdediger uitgekapt btw. Ik kreeg btw wel heel snel een vrije trap tegen was best irritant .
Zeker verdiend gewonnen. Had nauwelijks balbezit waardoor ik ook niks creërde. Erg frustrerend hoe snel jou spelers omschakelen en hoe goed deze positie kiezen. Oja, met LB+RB druk je trouwens de celebrations weg..... \o/
Paraguay - VS 4-4 Jezus wat een wedstrijd zeg. Ging op en neer. Veel kansen. In de 85e minuut stond ik nog 4-2 voor en dacht dat de winst binnen was