Ierland - Denemarken 0-5 Het begin was spannend, meteen een grote kans voor Ierland. Hij stond in een erg defensieve opstelling waardoor ik lastig kansen creërde, toch kwam ik aardig goed tot scoren, vooral in de 2de helft. Maar na de 0-5 (een enorme blunder van zijn keeper) ging richardbakker de bal in eigen doel (proberen te) schieten, over de achterlijn trappen etc. Echt ontzettend kinderachtig. Daarom denk ik maar dat we 0-5 als einduitslag moeten aanhouden. Dit soort gasten zou ik direct van de Toernooi-Memberlist trappen, Katti
Hmm richard is online maar heb nu een paar biertjes op en moet 6-0 winnen om op gelijke doelsaldo met jou te komen. maar Jorrit mag van mij ook wel door. Ik zet ff me xbox aan en kijk of ik het wedstrijdje kan spelen!
Nog vergeten te zeggen maar pApzAkkii is een sportieve speler hij scoorde niet toen ik de bal te snel uittrapte
Richard speelde een offline wedstrijd en 1x stuurde 2x een bericht en kreeg geen antwoord en daarna was die weg. Op zich niet zo erg maar we zijn niet zo vaak tegelijk online dus ik hoop dat we hem nog wel kunnen spelen binnen de deadline, of hebben we geen deadline?
Morgen avond kan ik ook pas ná 21:00 Ben zoiets iedere dag wel eventjes online, en heb hier volgens mij wel 10x gevraagd wanneer Tobias kan, en ook al toegevoegd op live, maar zijn nog niet tegelijk online geweest..
Ik hou idd ook de oproepen van iedereen in de gaten, maar probeer hem toch wel ff te spelen, zelfde geldt voor danny tegen Richardbakker
Meh. Niet echt leuk om zo door te gaan :{ Wie weet had je Richardbakker met 7-0 verslagen, hij bakt () er toch niks van. Als je er een aantal scoort tegen die gast gaat ie ze daarna zelf in z'n goal schieten, en zelfs dat lukt em vaak niet
Ja Richard is niet actief, en voor danny is het lullig, maar voor jou ook als ik de winst aan danny geef, vandaar mijn vraag: 1 potje CHILI-DENEMARKEN ?