1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa World Cup Toernooi 3,5 - 4 star

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 2 jun 2010.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja dankje maar Alpine is 20 dagen niet online geweest bij mij, hoe kan dat nou weer 8)
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Kroatie - Zwitserland 6-2

    Balen dit :mad:
    Werd de eerste helft weggespeeld en kwam totaal niet in mijn spel, speelde ondermaats.
    Alpine kwam effectief maar verdiend op 2-0, uit een spaarzame kans voor rust maakte ik de 2-1.
    Na rust kwam ik beter in mijn spel en kreeg ik kansen en overwicht. Alpine scoorde uit een klutsmoment de 3-1. Daarna kreeg ik wederom goede kansen maar raakte Alpine de paal.
    Toen bracht ik 2 wissels waardoor ik het volle initiatief nam. Maar met een flinke dosis mazzel scoorde Alpine de 4-1, en meteen de 5-1 doordat ik meteen de bal verspeelde bij de aftrap. Dit speelde hij goed uit.
    Vrijwel meteen erna maakte ik de 5-2 en had ik kansen op meer maar scoorde Alpine (Sorry dat ik het zeg..) een lelijke goal.
    Met 10-9 in schoten en 7-5 in schoten op doel voor Kroatiƫ mag ik wel zeggen dat er meer in had gezeten.
    Sorry als ik uit dit verslag onsportief over kom oid.
    Veel succes in de finale, en goed gespeeld!
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  3. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk dus tegen Alpine spelen haha :D!
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Kroatie 6-2 Zwitersland

    20e Petric 1-0
    27e Olic 2-0
    40e Padalino 2-1
    52e Eduardo 3-1
    78e Petric 4-1
    80e Eduardo 5-1
    82e Derdiyok 5-2
    90e Eduardo 6-2

    Een wedstrijd waarin er alleen maar 100% kansen waren.
    Jammer voor Viktortje dat hij de kansen niet kon benutten die hij had want anders was de wedstrijd doorgegaan naar verlenging.
    Ik had het in de eerste 30 minuten kunnen afmaken als ik niet speler onderuithaalde in de strafschopgebied terwijl de bal over zijn doellijn heen rolde.
    Daarna ging ik slordiger spelen zodat hij de wedstrijd kon overnemen en kans na kans con creeren.
    Alleen jammer voor hem ben ik de laatste tijd erg effectief en mocht de keeper van Zwitersland de ballen uit het net vissen vanplaats van mijn keeper.

    Tja volgens mij had ik 7x op doel geschoten en 6x gescoord.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja inderdaad, je had op 3-0 kunnen komen toen de bal richting de lijn rolde.
    Als je geen sliding had gemaakt was hij waarschijnlijk ook wel over de lijn gerold. Was ik even vergetenO-)
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    De finale is dus:

    Nigeria vs Kroatie

    Succes jongens, wil de winnaar zijn naam en adres per pm naar mij sturen ? Ivm de kadobon van onze sponsor: www.moodsforme.nl

    Deadline maandag 5 juli
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    3-0 verloren van Kroatie.. Echt jongen hoeveel geluk kan 1 persoon in een wedstrijd hebben. Ik raak zoals gewoonlijk weer de paal.. Hij speelt alleen maar op de counter en ultradefensief.. En die passes die blijven maar door de benen van me verdedigers gaan echt... Al die klutsballen komen voor jou spelers en het stopt ook gewoon niet.. Als ik jou was zou ik is een lotterijticket kopen man misschien win je nog wel een miljoen met dat mazzel van jou.. Ga nou niet zeggen dat die schoten van jou de 2de helft mazzel waren dat me keeper die had al die passes gaan door de benen van me verdedigers en die 3de goal dan ongelooflijk.. Normaal heb ik er geen problemen mee als ik verlies, maar dit zoveel mazzel heb ik echt nog nooit meegemaakt in een wedstrijd. Dit was gewoon te erg voor woorden. Ik ben gewoon ruim beter en dan komt die counter weer en die ballen blijven maar voor jou spelers komen.. BTW waarom heeft hij een 4.5 sterren team terwijl dit toernooi 3,5- 4 is :confused:? Oja Munnie als hij net zoveel geluk had tegen jou als tegen mij dan neem ik alles terug wat ik zei ;).
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Gozer je was niet eens zoveel beter ofzo.
    Je had gewoon de pech dat ik steeds de bal voor je neus wegkaapte voordat je wou schieten.
    Dan kan ik ook zeggen dat ik de 1e helft dat jij daar veel mazzel had omdat me pass steeds aan het eind te steeds weer te hard was.
    De eerste 20 minuten van de wedstrijd had je gewoon niks te zeggen en werd ik sterker dat resulteerde ook tot een verdiend 1-0 voorsprong.
    Dat jij daarna alles op de aanval gaat gooien en dat ik makkelijk de 2-0 en de 3-0 kan binnen schieten.
    En dan niet stoer gaan doen ofso want je 1e schot op doel was pas in de 70e minuut.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2


    Ten eerste raakte ik al in het begin de paal de wat niet stoer doen :confused:? Hoe kom je erbij dat jij verdiedn op 1-0 voorkomt? Ik was alleen maar in de aanval en jij alleen maar aan het counteren en die passes van jou die maar door me benen bleven gaan. Ja en hoe kwam die 3-0? Me keeper is eerder bij de bal dan jou aanvaller hij maakt een sliding de bal komt tegen jou aanvaller dan weer tegen mij keeper en dan zo naar links precies voor de voeten voor een ander aanvallertje van jou. Als jij niet toegeeft dat je dit potje heel veel mazzel had ben je echt een mongol.. Klein beetje mazzel ok maar dit slaat nergens op:+
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zeg toch dat ik makkelijk de 2-0 en de 3-0 kon maken.
    Dat jou keeper bij de 2-0 de bal niet vasthoud en bij de 3-0 de bal bij mijn speler in de voeten schuift.
    Ik vond de 1-0 absoluut verdiend aangezien jij toen niet onder de druk vandaan kwam.
    Na de 1-0 ging het speelbeel heen en weer waar jij duidelijk op zoek was naar de 1-1.
    Dat jou verdedigers lomp doen en errors maken dat is jammer voor jou maar jij bent niet de enige die dat overkomt.
    Je was echt niet ruim beter hoor , je was wel overheersender in de 1e helft maar als je niet langs me verdediging kan dan ligt dat gewoon aan jou.
    Ik heb in de 1e helft weinig kansen weggeven en jij ook alleen was ik in de begin van de 2e helft iets beter.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Alpine, van harte gefeliciteerd met je toernooiwinst !! Zonder geluk vaart niemand wel ;)

    PM me voor je gegevens he ?
     
  12. Munnie

    Munnie Guest

    @ CRonaldo, volgens mij zeur je zelf meer dan ik... :lol:
    Is maar goed dat je alles terugneemt van wat je zei, dus ik zal het maar niet gaan quoten. ;)

    @ Alpine, gefeliciteerd! :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2010
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    1 Vraagje waarom mocht hij een 4,5* team gebruiken :confused:?
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Fail.

    Gefeliciteerd Alpine. Door jou winst op Santino put ik wat meer moed uit mijn FIFA World Cup skills:+
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Na een update is die pas 4,5* geworden. Kon dus niks meer aan gedaan worden want het toernooi was al bezig!

    En leuk dat Alpine het is geworden. Toch iemand uit mijn poule :)
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, iig niet voor niks van hem verloren :+
     
  17. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke.. |:-
     
  18. Munnie

    Munnie Guest

    Ga nou niet zeggen dat het daar aan ligt...
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee xD
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2

    Wat nou fail :confused:? Jij failt omdat je nog steeds niet dat spel opgestuurd hebt van dat toernooi van een maand geleden..
     

Deel Deze Pagina