Goed gespeeld Julius, maar ik kom er nu achter dat Shock10 eerder was dan jij, sorry. E: Jongens, bij gelijkspel doorspelen in verlenging! E2: Ik had mezelf niet meegeteld in de poules, daarom kon Julius er nog bij terwijl d'r al 12 man was, dus Julius sorry maar je ligt eruit. Ik zet je wel bij de reserves.
Wat denk je ik heb gewonnen 2x van je net nu zet je me eruit kan je niet maken. : Julius - Meowth 3-1 hij was de hele wedstrijd iets beter maar maakte het niet af het was ook moeilijk om er langs te komen omdat hij zoveel verdedigers had. uiteindelijk trok ik aan het langste eind in de verlenging. Meowth- Julius 2-5 deze wedstrijd was ik beter en maakte ik het ook goed af
Je zei tegen mij dat je mij erin liet in plaats van hem alleen maar omdat je 2x heb verloren zet je mij er nu zielig hoor ik vind dat ik er in moet blijven
NY RED BULLS 1 - 0 L.A. Galaxy L.A. Galaxy 3 - 2 NY RED BULLS 2 leuke wedstrijden, de eerste heeft Meowth terecht gewonnen en bij de 2e had ik het geluk aan mijn zijde en scoorde ik in de laatste minuut de 3-2. Hoewel ik ook wel een lullige eigen goal tegen kreeg
@Ferron en Shock10: Ik moet om 5 uur werken. En morgen ook weer. Zouden jullie morgen kunnen tussen 12 en 4?