Kan gewoon de hele tijd na 6 uur EDIT: Of misschien niet, want blijkbaar moet ik vanavond naar me club toe voor Internationaal toernooi.. Ik zie wel, anders morgen
Probleempje.. bij sommige tegenstanders lukt het niet om normaal 'play a friend' te doen. Dus moet het via 10vs10. Net werd het dus 0-0, maar er moet dus verlenging bij? Dit gaat dus niet in 10vs10. Neem aan dat meer mensen hier last van hebben/gaan krijgen. EDIT: Sorry voor dubbelpost.
Raluff, ik kijk net in de startpost..: Uitleg van het toernooi: - Er zijn 12 deelnemers. - De teams worden geloot. - Je speelt de wedstrijden ranked!
Ik kon het idd ook pasgeleden niet, nu volgens mij ook nog steeds niet. En bij 10 vs 10 heb je echt een klote beeld.. WTF Ranked? EDIT: Als het ranked, is mag de reserve mijn plek overnemen
Wat dacht je dan van mijn 2 kansen? 1 meter voor de goal, 2 meter naast schieten... Maar als 'play a friend' niet werkt, werkt ranked toch ook niet? Wel triest dat mensen nu afhaken nu ze weten dat het ranked is.. boeit je ranking dan zoveel?
Nee ik bedoel alleen dat jij je kansen mistte omdat je spelers ongelovelijk scheef waren, bij mij kwam het door de buttonlag. Ik weet of ranked dan werkt, ik ga iig denk ik zo eten, dus vanavond maar proberen?
Nou, je hebt eigenlijk wel gelijk Ik bedoel heb me skillpoints de laatste tijd toch al verneukt en speel amper FIFA meer. Dus ik blijf wel gewoon mee doen. Weet alleen niet of Play-A-Friend etc bij mij gaat werken.
bullshit gewoon.. echt kut FIFA.. slaat nergens op.. ik betaal voor live en ik kan niet eens normaal online spelen..
Prima! En of je nou 2000ste staat, of 6000, je hebt er niks aan. En als je gewoon alles wint, boeit ranked ook niet zoveel. Tja, lijkt me gewoon beter als gelijkspel ook daadwerkelijk een gelijkspel is. Want er zijn toch veel mensen die het via 10vs10 moeten doen, en dan heb je dus geen verlenging.
Wat heb je trouwens een zielige mensen op live. Speel even een oefenpotje met Chivas tegen Manchester United sta ik 4-0 voor binnen 12 minuten, heeft ie na 38 minuten 5x rood en word de wedstrijd gestaakt