Eerste wedstrijd D.C. United-Revolution : 2-1 35 min. Emilio 1-0 56 min. Twellman 1-1 79 min. Albright (Geel) 79 min. Moreno 2-1 (Pen.) De wedstrijd was redelijk gelijk verdeeld. Met kansen over en weer. Maar aan het einde maakte ik een onbedoelde sliding, en daardoor kreeg D.C. een penalty, en die wisten ze te benutten en zo verloor ik. Tweede Wedstrijd Revolution-D.C. United : 2-1 45 min. Moreno 0-1 68 min. Dube 1-1 85 min. Dube 2-1 Wederom kwam D.C. weer in de eerste helft op voorsprong. In de tweede helft was het eigenlijk wel gelijk verdeeld. Ik scoorde de 1-1 en in de 85e minuut de 2-1, maar toen was ik nog niet zeker van deze stand, omdat D.C. een paar gevaarlijke kansen kreeg. Maar gelukkig heb ik dat overleefd en zo heb ik de tweede wedstrijd gewonnen.
Wisten Juliie dat QL meowth Secouris is en VPX secour , je mag toch geen dubbelaccount als je bent gebanned
Wij zijn op de hoogte van zijn 'geschiedenis', dus het is niet nodig om er verder nog over door te gaan! Nu weer ontopic aub!
Meowth Mijn XBOX360 is helaas overleden (RROD) dus ik kan niet meedoen aan deze toernooi.. Schijrf mij er maar uit..
Godver Dan lees ik het nu pas. Ik kom deze keer echt over 5 minuten online. EDIT: Zullen we het maar niet over de stand hebben Tering shariff je bent er ook niet slechter op geworden
Poule C. - Real Salt Lake - Houston D. - Columbus Crew - Chivas USA Dus moet tegen; Ralluf Eagle50 Robbin92
En terecht dat hij jou niet toelaat, beetje leaven na 3 minuten EDIT 1: Enes, Aernhem en Ralluf wanneer kunnen jullie>?