Ik heb je een msg gestuurd op xbox, kun je nu spelen?
Edit: Zojuist de 1e wedstrijd gespeeld.
L.A. Galaxy 3 - 2 F.C. Toronto
Kreeg de 1e minuut gelijk al een goal tegen doordat ik zijn poppetjes niet zag.. Maargoed kan gebeuren. Maak vervolgens de 1-1. Vrijwel direct erna besluit mijn keeper nog een cadeautje weg te geven door de bal zo bij 1 van zijn spelers in de voeten te passen.. 1-2. Vervolgens heb ik me nog terug geknokt naar 3-2, waarbij we allebei wat kansjes hebben gehad.
De return wordt zo gespeeld.
Edit2:
Ongelooflijk wat een spel. Ik heb vandaag de grootste pech die je maar kunt hebben.
F.C. Toronto 2 - 2 L.A. Galaxy (7-6 penalties)
Ik kom 1-0 voor uit een vrije trap die ik kort afleg. Daarna komt (ik geloof uit een corner) de bal op mijn lat. Mijn keeper draait zich om richting de goal en kopt hem er zelf in.. Hierdoor werd het verlenging. Die F.C. Toronto overigens met 10 man inging. Door mijn gehaaste spel, wilde ik ook een herhaling wegdrukken waarbij de keeper de bal wederom bij zijn spits in de voeten legde die hem gemakkelijk in kon tikken. Ik kon mij nog terug vechten tot 2-2 waardoor ik er nog een loterij uit sleepte (lees: penalties). Dit was ongelooflijk spannend. We miste beide 2 penalties op rij. Uiteindelijk werd er nog een penalty van mij gestopt waardoor de wedstrijd alsnog werd gewonnen door F.C. Toronto..
Toch typerend dat ik in de 2 wedstrijden 4 cadeautjes weggeef.
Al met al waren het 2 sportieve wedstrijden. Succes nog verder Shock10 !
Laatst bewerkt: 24 mei 2009