1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA09] Eredivisie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpine, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook niet gezegt dat ik veel beter was en ik weet niet of je van randje 16 afstandschieten is maar dat is waar ik normaal van schiet . De 0-1 was mss wel een gelukje maar was wel een mooie doelpunt
     
  2. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    oke;), maar als je post van 14 tegen 3 schoten komt het er een beetje op neer alsof ik vet ben overklast en absoluut niet mag klagen dat het maar 3-2 is geworden;)

    maar veel succes verder
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik thuis tegen u moet zal ik het ook moeilijk hebben.Jij bent niet slecht en kan goed met Ado spelen.Ik weet vroeger met pes6 geloof ik dat je ook won met Ado van mij toen was ik Feyenoord geloof ik.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  4. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    FC Volendam 1 - 1 NEC

    doelpunten:
    Van Dijk (Volendam)
    John (NEC)

    geel voor Koning (Volendam)

    mooie wedstrijd waar ik in het begin goed stond en ook op voorsprong kwam waar NEC het met afstandsschoten moest proberen (er kwam nog een schot op de paal uit). Na ongeveer 30 minuten nam NEC het over met af en toe een uitbraak van Volendam, in de tweede helft scoorde NEC gelijk, NEC kreeg nog 2? grote kansen waaronder 1 op de paal, Tuyp kwam namens Volendam ook nog 1 op 1. Over het algemeen zou NEC de winst verdiend hebben, maar ik ben blij met de 1-1 :+
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Volendam - NEC 1-1

    Damn ik begin NEC te haten, niemand kan scoren:mad:

    De eerste 20 minuten waren voor Volendam, nadat ik 1 schot loste die de dikke keeper van Volendam eruit haalde kwam ik niet meer aan bod, nadat Volendam 1 enorme kans onbenut liet was het een paar minuten later wel raak, Tuyp (denk ik) scoorde gelukkig nadat ie de bal uit zijn eigen rebound voor open goal kon binnen tikken.
    Vanaf toen nam ik initiatief en ging ik ultra aanvallend spelen.
    Ik had overwicht en dat lijdde tot kansjes, nadat ik met mijn spitsen schoten steeds net naast en net over zag gaan schoot Collins John op de paal.
    Ik balen en het was rust.
    Na rust bleef ik aanzetten wat rond de 55ste minuut tot de verdiende 1-1 lijdde, ik liep met John zijn overvolle defensie met wat fortuin door waarna ik 1 op 1 simpel scoorde.
    de wedstrijd was weer in evenwicht, Volendam had ook wat kansjes maar echt gevaarlijk was het niet meer, ik raakte in de 70ste minuut de paal waar ik aardig ziek van werd.
    Mijn spitsen scoren niet..
    Schoten gaan naast en over of recht op de keeper. ik heb nu ook in 4 wedstrijden pas 4 x gescoord waarvan 2 door een middenvelder en 1 penalty..

    1-1

    25' 1-0 Tuyp(?)
    55' 1-1 John

    Konings (Volendam) had geel
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Feyenoord (robbin92) 2-2 PSV (Joey C NL)
    1-0 Vlaar
    1-1 Lazovic
    2-1 Makaay
    2-2 Amrabat

    Leuke pot, 1-1 van Lazovic was er 1 om in te lijsten, namelijk een omhaal.
     
  7. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord - PSV 2-2

    18' Vlaar
    20' Lazovic (met een prachtige omhaal!!)
    21' Makaay (meteen van de aftrap. Hij liep mijn verdedigers voorbij alsof ze er niet stonden)
    84' Amrabat

    Geen kaarten

    Toch nog een gelijkspel eruit weten te slepen. Het ging opzich wel gelijk op. Jammer van dat doelpunt van Makaay. M'n verdedigers stonden stuk voor stuk aan de grond genageld.
    2-2 een terechte uitslag. Maar alweer een gelijkspel...

    Edit: Robbin heeft na verlenging met 3-2 gewonnen. 105' weer Makaay. Maar goed dat dat niet meetelt ;)
     
  8. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Sparta 2 - 1 Volendam
    1-0 Poepon
    1-1 ed
    2-1 Dessels

    Ik knipperde met m'n ogen en het stond 1-0, gauw tactiek gewijzigd (countervoetbal tegen een degradatiekandidaat? :+) en toen ging het heel aardig, kwam tot wat kansen en een schot op de paal wat er via Touzani in ging, 1-1. Bij een terugspeelbal op Verhoeven nam de dikke kork hem nogal apart aan en in plaats van een stap naar voren was het een sprint van 8 meter, Dessels nam de bal en scoorde de 2-1. Koning kreeg nog rood en we kregen beiden nog wat kansjes maar het bleef 2-1. Ik denk dat een 2-2 meer op z'n plaats geweest was, maar ja, het was stom om met countervoetbal te beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel met Roda wanneer willen jullie te volgende wedstrijden spelen?
    Roda - Ajax

    Heerenveen - Roda

    Mensen die met deze teams spelen stuur mij even een pm of voeg me toe zodat we kunnen afspreken wanneer we deze toppers gaan spelen.

    Kontschopper NL
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de kansen gingen goed op en af een 2-2 was meer verdiend geweest.Maar ik ben blij met de 3punten.Verdedigend was ik zwak veel te veel kansen weg gegeven.Dit was de eerste match van Poepon en dan scoort hij nog.Ik speelde tegen een goeie tegenstander vandaag en ik zie Volendam zeker nog veel punten pakken
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij iedereen in deze competitie wel goed!
     
  12. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    De Graafschap - Feyenoord 1 - 4

    0 - 1 R. Makaay
    1 - 1 S. De Ridder
    1 - 2 J. Tomasson
    1 - 3 G. van Bronckhorst
    1 - 4 R. Makaay

    Kaarten: -


    Leuke wedstrijd..Hij was wel iets sterker, maar toch hebben we beide grote kansen gehad. Tot de 1-2 ging het ook wel leuk gelijk op. Toen een domme uitgooi van mn keeper, waardoor de 1-3 alleen een klein intikkertje voor open goal was..Daarna helaas ook nog de 1-4. Ietswat geflatteerde uitslag, maar zeker een verdiende overwinning voor robbin92 :)
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    De Graafschap 1-4 Feyenoord
    0-1 Makaay
    1-1 de Ridder
    1-2 Tomasson
    1-3 van Bronckhorst
    1-4 Makaay

    Ja, wat moet ik hier over zeggen? Ik speelde een beetje als het echte Feyenoord. Hij was dus veelvuldig in de aanval. Uiteindelijk win ik het potje via de counter. Heb zo'n gevoel dat ik heb gewonnen door de kwaliteiten van mijn spelers en niet door mezelf.
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hey Alpine hoe zit het precies als het niet lukt een wedstrijd te regelen? Heb voor mijn wedstrijden al gevraagd wanneer ze kunnen spelen tegen Heerenveen en Ajax maar krijg geen reactie.

    Ben zelf Roda JC met Kontschopper NL.

    Heb antraxxx nl een message via live gestuurd, godsmack257 lukt me niet zegt dat zijn gamertag niet bestaat.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja sorry mijn beamer is kapot dus ik kan op het moment niet spelen. Ik laat hem morgen even door iemand nakijken anders regel ik hopelijk zo snel mogelijk een nieuwe tv. Sorry voor het ongemak. :)
     
  16. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Looney m´n gamertag is godsmack2570

    Ik kan meestal ´s avond na 22.00 m´n wedstrijden spelen.
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen de volgende wedstrijden ?
     
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Als alles is gespeeld of Zaterdag 18:00 uur (Zondag 18:00 uur deadline)
     
  19. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    dazlindragon wanneer heb je tijd voor: az - heracles
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    den haag - twente kan pas zondag gespeeld worden helaas! Dat jullie dat eventjes weten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina