[FIFA09] Eredivisie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpine, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    JA!

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    NAC Breda 0-1 FC Utrecht

40e Skoubo 0-1

Van Dijk Geel -> FC Utrecht

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dazlindragon AZ - FC Groningen Jack G unit: 2-0

Goals van Martens en Ari.

Ik begon erg fel aan de eerste helft, kreeg veel kansen waaronder een grote 1 op 1 kans maar de keeper hield z'n doel schoon. Ik tikte Jack vooral in de eerste 20 minuten helemaal rond en hij was ook niet echt gevaarlijk in de eerste helft. Ik scoorde al gauw met mooi tikwerk de 1-0. Martens scoorde beheerst na een mooie aanval met buitenkant links in de rechter hoek. Daarna bleven de kansen komen maar helaas gingen die er niet in. Jack kreeg nog een 1 op 1 kans maar de keeper pakte de bal ook gewoon goed af.

Jack begon aan de tweede helft stukken beter dan de eerste. Hij was erg fel en ik verloor veel balverlies op het middenveld. Beiden kregen enorme kansen, ik een 1 op 1 op de keeper en jack drie schoten achter elkaar op doel waaronder 1 op de lat. Romero bleef uiterst koel en zorgde voor geen tegendoelpunten.

Daarna een prachtige aanval, voorzet op Ari die kopt op de lat, de bal komt terug, keeper blijft staan en ik kop rustig in. 2-0.

Een terechte uitslag en mijn beste pot tot nu toe. Erg spannend.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoopte stiekem nog op de 1-1, maar dat zat er niet in. Welke opstelling ik ook probeer, ik kan aanvallend echt geen vuist maken. Wel een perfect stifje van je, want ik liet mijn keeper niet uitkomen. Maar ging alsnog over de keeper heen. Dus nu 8 gespeeld, 9 punten. Degradatievoetbal dus ;)

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Shin DvD ik moet nog een pot tegen jou spelen, wanneer heb je tijd? :)

6. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volendam 0 - 1 PSV
    '48 Koevermans 0 - 1

geel voor Hofstede (Vol)

Saaie wedstrijd, het noodlot voltrok zich in de 48e minuut toen ik op links de bal rustig terug probeerde te tikken naar mn CDM die er 5 meter vandaan stond, maar op miraculeuze wijze ging de bal een andere richting op en 10x zo hard, waar na wat gepruts aan mijn kant Koevermans de 1-0 kon maken. We kwamen er beiden aanvallend niet uit, ik moest het vooral doen met snel tikken omdat mn spelers te slap zijn om het tegen de beren van PSV op te nemen. Het enige hoogtepunt aan de kant van Volendam was dan ook de dikke karatekick van Verhoeven toen de bal op hem teruggespeeld werd.

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  7. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Volendam - PSV 0-1

48' Koevermans

Geel voor B. Hofstede (Volendam)

Bréchet een lichte blessure ;)

Eerste overwinning. Waar een gelijkspel meer tot zijn recht was. Als Dirkjan met een team had gespeeld dat ook maar een halve ster beter zou zijn, dan had ik waarschijnlijk verloren.
    Maargoed, na 4 gelijke spelen eindelijk een overwinning :)

Edit: Dirkjang heeft hierboven de wedstrijd heel mooi samengevat. Ik dacht ik begin met Lazovic op rechts en Koef in de spits, maar dat pakte niet al te goed uit.

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  8. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ja die gele kaart, kan jij je herinneren hoe ik 'm kreeg? Ik kan me namelijk totaal niet meer herinneren dat ik geel gekregen had, maar in de 58e minuut zag ik wel dat Hofstede geel had (die gele kreeg ik, zo bleek, in de 52e minuut)

9. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zag het ook pas bij het wedstrijdoverzicht. Net zoals die lichte blessure van Bréchet.

10. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    En weer een gelijkspel.

Heracles - PSV 0-0.

Geel voor:
    Bréchet (PSV)
    En iemand van Heracles dacht ik. Weet alleen niet wie...

Ik had wel een paar kansen. Smoby ook.
    Nu een keer 4-4-2 gespeeld. Ging iets beter. Ik krijg alleen nog niet voor elkaar om Afellay genoeg met de aanval te laten bemoeien als CAM.

11. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij bewerken bij opstelling/formation instellen welke richting een speler op moet bij welke situatie (aanval/verd) en hoe aanwezig een speler moet zijn in de aanval/verdediging

12. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Everton had geel bij mij

13. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Na 2,5 jaar is het zo ver. Mijn xbox heeft de drie lampjes gekregen. Ik zal dus een paar speelrondes missen. Is dat goed? want ik wil graag mee blijven doen

14. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt erop alsof deze competitie vervloekt is. Zijn ondertussen toch alweer een paar die tussen de wedstrijdjes door een vervelende melding kregen van hun Xbox. :+

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Remcooo en Joey C NL kunnen jullie vanavond?

16. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse en Heracles, wanner kunnen jullie? :)

17. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik :b:

Maar ik krijg het nog niet zo ingesteld dat Afellay doet wat ik wil. Namelijk nog ietsie aanvallender spelen. Zal wel een beetje uitproberen. Maar tegen FCDanny wil ik op zeker spelen, want dat belooft een zware pot te worden.
    Ik kom over enkele tellen online ;)

Edit: Ik moet nog tegen Shin DvD voor wedstrijd 6 volgens mij.

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  18. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rond uurtje of 21:00 moet zeker lukken! Add me maar vast aan je friendlist (als je wil uiteraard :) )

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Shit me 1e wedstrijd verloren.

Ado - psv 1-2

Ging aardig gelijk op. 1e goal was een slap schot wat erin ging. Normaal hoort die keeper hem te hebben. Daarna heb ik het gelijk op ultra aanvallend gezet en kwamen er veel ruimtes achterin en veel kansen voor psv, ik had ook aardig wat kansen! Jammer dat het geen gelijkspelletje is geworden!

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  20. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    ADO Den Haag - PSV 1-2

0-1 14' Lazovic (PSV)
    1-1 50' Hoogendorp (ADO)
    1-2 78' Afellay (PSV)

Geen kaarten.

Wedstrijd ging redelijk gelijk op. Danny een keer op de lat geschoten en allebei hebben we enkele 100% kansen gemist. Ik had de wedstrijd al een paar keer op slot kunnen gooien na de 1-2, maar Danny had ook nog terug kunnen komen tot op een gelijkspel.
    Gelijkspel was misschien wel verdiend geweest, maar hey, ik speel wel met PSV ;) :+

Danny, je hebt de uitslag verkeerd :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina