Yeey en de loting is klaar!!! Team Loting 1.Un4 NL (Birmingham City) 2.Colingaming (Corinthians) 3.Shad0w NL (AZ) 4.Ralluf (RB Salzburg) 5.Viktortje007 (Trabzonspor) 6.Henrive (AJ Auxerre) 7.Afca Kaveh NL (Parma) 8.Xboxgamernr1 (1899 Hoffenheim) 9.Seqq11 (Club Brugge) 10.PRO EVO GAMER6 (Malaga CF) 11.Bertan88 (Vitoria Setubal) 12.Serkie95 (FC Twente) 13.Alpine2009 (Wolverhampton) 14.Ferronn (Brondby IF) 15.TNR88 (Rosenborg BK) 16.DE KLETSKOP (Fluminese) Groep A 1.Malaga CF 2.Corinthians 3.Vitoria Setubal 4.1899 Hoffenheim Groep B 1.Birmingham City 2.Brondby IF 3.Parma 4.Rosenborg BK Groep C 1.Red Bull Salzburg 2.AZ 3.Club Brugge 4.AJ Auxerre Poule D 1.Trabzonspor 2.FC Twente 3.Wolverhampton 4.Fluminese 2 x 5 minuten 2 x tegen elkaar Doelpuntenmakers vermelden Kaarten vermelden Succes
Wolverhampton 0-5 Trabzonspor 10e Unal 0-1 13e Unal 0-2 26e Cora 0-3 45e Colman 0-4 76e Unal 0-5 Geel Darry Potter (Wolverhampton) De verdediging zuigt is gewoon echt te langzaam ... Trabzonspor 1-1 Wolverhampton 19e Ebanks-Blake 1-0 24e Yattara 1-1 81e Korkmaz (Trabzonspor) ROOD
ja mijn team heeft een gemiddelde hoogte van 1.30 m damnnn wat zijn al die portugezen klein!! LOL haha maar we zien wel.....
Klopt helemaal, sorry van die rode kaart, ik probeerde hem ervoor te timen. Het eerste potje was open huis bij jou, ik heb nog 3x de paal geraakt Het 2de potje zat het wel dicht achterin.
Kuch Kuch ik had een Craddock achterin die was evensnel is als een slak. Toen maar 5-3-2 gespeeld en een bruine man achterin gezet die evensnel als jou spitsen waren en dat ging veel beter
Net uit en thuis tussen Corinthians en Hoffenheim (xboxgamernr1) Eerst 1-4 voor Mij (corinthians) Obasi 1-0 Fabino 1-1 Morais 1-2 Herrera 1-3 Dentinho 1-4 Daarna 2-1 voor mij wel een beetje geluk met mijn kansen en zijn kansen, heb gescoord in de 88e minuut . Obasi 0-1 Diogo Rincon 1-1 Herrera 2-1 geen kaarten in beide wedstrijden begin dus lekker met 6 punten
Net tegen Bertan88 gespeeld. eerst 0-3 voor mij Dentinho 2x chicao daarna 3-0 weer voor mij Herrera 2x Fabino er waren wel wat kaart(en) voor bertan maar die zou hij doorgeven
pffff...met setubal valt gewoon niet te voetballen....geen goeie aanvaller...geen goeie middenvelder en geen goeie verdediger...dus nergens waar je je op kan richten.....alleen me keeper is 72 ofso...maar daar heb je weinig aan haha
Ik ben benieuwd of dit toernooitje uitgespeeld wordt Met Sparta stond ik op kop in de erdivisie maar het is nooit afgemaakt ,met Schalke geen wedstrijd verloren maar ook dat werd nooit afgemaakt ben benieuwd hoe lang het nu duurt