Trabzonspur - FC Twente 3-0 60' Unal 70' Unal 80' Yattara FC Twente - Trabzonspur 0-5 39' Unal 45' Unal 54' Unal 81' Unal 85' Yatarra Het 2de potje zat er meer voor je in, je had in de eerste 20 minuten moeten scoren maar helaas..
Ik zal ze vandaag allemaal proberen te spelen en anders morgen. Poule B ik heb vandaag vanaf 6 uur de heledag tijd.
Prachtig dat ik nog groepswinnaar ben.Wel jammer voor Hoffenheim hij speelde toch wel sterk tegen mij
Mijn xbox moet waarschijnlijk worden opgestuurd omdat als ik hem aanzet, ik geen beeld meer heb, en ik al vanalles heb geprobeert om 't op te lossen, maar zonder resultaat. Normaal gesproken zou dit maximaal 2 weken in beslag nemen, maar ik lees ook al reacties dat je hem binnen een week terug kan hebben. Ik weet niet in hoeverre dit een probleem is? Normaal mag tussen de 7-10 dagen toch geen probleem zijn voor het toernooi?
Je hebt je wedstrijden al gespeeld en in de grote poule moet je tog 8/16 wedstrijden spelen dus het maakt niet uit
Ik heb geen HD tv en staat dus ook gewoon op 'tv'. 'T gekke is gewoon , dat ik een potje fifa aan 't spelen was, en mijn kleuren opeens groen werden, na de wedstrijd de xbox uitgezet, alle kabels los gehaald, stof erafgehaald, en weer opnieuw erin gestoken. Nu heb ik dus alleen nog maar geluid, en totaal geen beeld, ligt niet aan de tv, want heb 't op 3 tv's geprobeert. Morgen maar even een kabel van een vriend lenen, en als dat geen verandering brengt zal ik hem wéér moeten opsturen..
Brondby (ferronn) 0 - 2 (Un4 NL) Birmingham City 1x Philips 1x Jerome Geen kaarten Wedstrijd met zeer veel lag voor mij. Toch was Birmingham de bovenliggende partij en zijn ze niet in de problemen geweest. De paal en lat stonden een grotere overwinning in de weg. ferronn ging na de eerste wedstrijd weg dus de tweede moeten we nog spelen.
Rosenborg BK word niet vervangen ! Brondby speelt daarom nog 1 wedstrijden tegen Birmingham en Parma Parma speelt dan nog 2 wedstrijden tegen Birmingham en 1 tegen Brondby En Birmingham weet het nu
Brondy IF 2 - 0 Parma Kaarten: M. Pach (Parma) Geel A. Lucarelli (Parma) Rood Goals: M. Rasmussen M. Rasmussen Oftewel: 1.Brondby IF (5) 12 [10-2] +8 2.Birmingham City (3 ) 9 [8-0] +8 3.Parma (4) 6 [8-7] +1 4.Rosenborg BK (6) 0 [3-20] -17 Zijn nu Birmingham en Brondy IF door naar 1e klasse (Ik)? Parma moet 2x winnen en 4 goals+ in 1 wedstrijd (of 8 in 1) van Birmingham Grote kans dus dat ik gewoon doorga
ATTENTIE, ATTENTIE Ik speel voortaan mijn wedstrijden op deze gamertag: ''nog bedenken'' Dit komt omdat EA gisteren een update heeft gedaan waardoor minderjarigen ook met FIFA niet meer online kunnen. Aangezien mijn Xboxgamernr1 gamertag ik op mijn 12e heb geregistreerd bij FIFA kan ik dit niet veranderen naar een hogere leeftijd. Voeg dus allemaal ''nog bedenken'' toe zodat ik dit toernooi nog gewoon mee kan doen. Ik bel morgen nog even EA, mocht dit helpen (ik denk het niet) dan blijft mijn gewone gamertag van kracht.
Kun je mijn nieuwe gamertag straks ff toevoegen aan de startpost? Ik post straks nog wel ff mn nieuwe.
FIFA09 is toch minimaal 7 jaar, raar dus. Gelukkig heb ik mijn account al naar 18 gezet, ook al ben ik 14.
Birmingham pakt de eerste plaats en is door met nog een wedstrijd te spelen. Birmingham (Un4) 1-0 (Afca Kaweh) Parma Goals 1x Phillips ------- Parma (Afca Kaweh) 1-3 (Un4) Birmingham Goals Birmingham 2xPhillips 1x Jerome Goal Parma 1x Pisanu Geel: Regaldinho (Parma) Beide partijen in mijn ogen terecht gewonnen. Weinig weggegeven en voorin redelijk gespeeld. Waren wel rommelige wedstrijden met veel balverlies en foute passes. GG Afca Kaweh!