Ik was vandaag op de voetbal dus had geen tijd om te spelen en als je zo zwak voetbal ziet heb je ook geen zin meer om fifa in te steken.En van een invite weet ik niks.
Ik had je afgelopen week een invite gestuurd toen je Fear 2 aan het spelen was, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Maakt verder ook niet uit, wil best de halve finale nog tegen je spelen! Moeten we alleen even zo snel mogelijk een datum + tijd plannen!
Ik ben nu ook aanwezig, zullen we hem over pakweg een uur doen? En wat schrijf je mijn naam lekker orgineel
Ja is prima, moet nog ff wakker worden, dus komt mij ook wel beter uit. Ja, ik denk.. pleur eens wat 'stijl' in die naam.
Ja, de vorige keer toen ik wou, wou hij niet omdat hij uit vorm was.... weet niet of daar nu al verandering in is gekomen
Schalke 04 - Galatasaray 0-3 18' Baros 30' Baros 45' Baros Ralluf had een beetje pech in de duels, qua afronding is de uitslag best terecht maar als het middenveld iets meer in het voordeel van Ralluf was had het anders kunnen lopen.
Was jammer dat we gedwongen werden 10vs10 te doen, maar dat nadeel hadden we allebei. Proficiat met de overwinning! :b: