Overigens vond ik jouw overtreding op mijn doorgebroken speler, de tweede wedstrijd bij zo'n ongeveer de 85'ste minuut echt schandalig. Zowiezo stond je verdediging al als een huis, kwam gewoon niet door vijf man heen, en dan ben ik een keer langs je verdedigers haal je mij vlak voor het penaltygebied neer en krijg je zwaar terecht rood. Echt een smerige overtreding.
ja ik geef je groot gelijk dat hij vies was....maar wat moet je anders? jouw door laten lopen en laten scoren in de 85e minuut? echt niet maar waren 2 spannende potjes! goed gespeeld
Celtic 6-0 Tottenham Hotspur 8e Nakamura 1-0 23e Vennegoor of Hesselink 2-0 27e Brown 3-0 33e Brown 4-0 41e Vennegoor of Hesselink 5-0 50e Vennegoor of Hesselink 6-0 Tottenh Hotspur 4-0 Celtic Speel je op een snelheidsveld toen kon Bent , Dos Santos enzoopeens vliegen . Tering zeg wat zijn die focking snel Bent 2x Bentley 1x Paffie 1x
haha wat een wedstrijden he Powerslim NL. Eerste wedstrijd na de 2-0 ben ik gewoon helemaal de weg kwijt en vliege de balle om me oren. 6-0!!!!!!! schande, maar 2e wedstrijd weer 4-0 gewonnen gelukkig. Tottenham Hotspur 4-0 Celtic
Komt omdat als je koppie gwn gebruikt je verdiging makkelijk kan uitsprinten omdat ze focking sloom zijn xD
tja. Jouwes kunnen goed scoren weer en mijn verdediging ook zwak is en keeper ook best wel. Maarja allebei grote overwinning, jouwes net iets groter hehe.
Mwa dat gaat wel hoor meestal moet je gewoon weten wanneer de goede tijd is om te schieten Maar waarom speel je 4-4-1-1 ?
Nog nooit met Tottenham gespeeld, het was hun standaardformatie, dus denk ik hou het maar zo, dat is het best op dit moment Ik probeerde in het begin met mijn arsenal techniek, maar die werkt echt dramatisch bij Tottenham, dus ging maar terug naar standaard.
zeg maar 4-0, en 0-4 seqi, je mag niet liegen van je moeder hea. ga je het nu nog eens ontkennen? ik kan het bewijzen Galatasaray - Glasgow 4-0 16' Nonda 36' Nonda 70' Nonda 90' Nonda Glasgow - Galatasaray 0-4 35' Kulmar 47' Baros 63' Nonda 70' Nonda Wel grappig, na het eerste potje zegt ie, naja dan doen we wel meteen de andere match en dan ga ik wel als 2de door. we spelen het 2de potje, ik sta 2-0 voor. gaat hij helemaal, k*nker krijg de k*nker en huilen dat hij kansen mist (terwijl ik 3x 1 op 1 misste..) scoor ik de 3-0 zegt hij: fuck dit ik stop ermee. zegt hij daarna, ik stop met het tournooi, ik had er toch helemaal geen zin in. scoor ik de 4-0, disconnect. en geboot uit de party