Everton-Fiorentina 2-0 Fiorentina-Everton 0-0 Ja ik kon niet anders ,het was dat of jij scoorde ,Waren toch spannende wedstrijdjes
Ik doe niet als de nummer 1 van de wereld ik zeg alleen dat me verdidiging het zwakste punt is van Celtic ...
Ja de eerste wedstrijd mag ik nog blij zijn met 3-0 de 2de wedstrijd was ik beter.Altijd leuke wedstrijden tegen jou
In het begin was je echt niet kansloos hoor, je komt zelfs 1-0 voor. Toen ging ik er echter even voor zitten. Vond het wel leuk dat je me doorgebroken neerhaalde rood kreeg en dat ik toch de vrije trap scoorde
Ja maar je was niet 100% doorgebroken en daarom kreeg ik ook maar geel, maar ik had al een gele kaart dus rood
Dat is zo bij bijna elke toernooi. Maar, iedereen heeft zijn wedstrijden gespeeld en wacht tot de tussenstand word aangepast:b: En... ik heb nog steeds geen focking internet
Heb jij al wel je wedstrijden tegen Fiorentina gespeeld (Collingaming) dan? Hoop vanavond dan maar, dan is in onze poule alles gespeeld!
Ik moet nog wat wedstrijden spelen. Overigens klopt mijn gamertag niet. Er staat nu Xdaz, maar het is xDaz.
Sorry jongens ik kan niet meer mee doen omdat ik op het moment niet over een bruikbare fifa cd beschik suc6 met het toernooi allemaal!
Spannend in onze groep de stand tot nu toe 1 Everton 10p 2 Schalke 9p 3 Fiorentina 5p 4 Sevilla 2p En Fiorentina en Schalke moeten nog 2 keer tegen elkaar