Jij had een doelsaldo van 11-14 ik zal even kijken wat Ferron had. Edit: Ferron had 10-17 zo iets dus jij hebt duidelijk een beter doelsaldo. Dus ben jij geplaatst. Helaas voor Feronn.
Wanneer Ralluf?? Mijn Gamertag is trouwens gewoon weer Robbin92, want ik kan weer over live spelen zonder dat ik de melding krijg dat ik te jong ben.
even een vraag, ik speel sinds gister fifa op live, heel de dag had ik nergens last van maar ineens laat op de middag en begin van de avond, kon ik geen fatsoenlijk fifa meer spelen omdat hij steeds aan het haperen was ( ik zit wel draadloos maargoed ) komt dat omdat het druk op de server is?
Everton-lyon 1-1 Lyon-Everton 0-1 Wedstrijden waren erg laggy Ik heb toch wat geluk gehad ,hij heeft 5-6 keer paal geraakt.
Everton- lyon 1-1 lyon-everton -0-1 een beetje geluk hij kom ong 6 op de paal maar goed gespeeld succes verder pro
We hebben juist op dezelfde moment gepost. Ja ik had wat geluk Bedankt en tot in een ander tournament.
Voor Donderdag moeten de wedstrijden gespeeld worden. Wie dat niet heeft gedaan wordt automatisch verwijderd. Tot nu toe heeft PEG6 alleen ze wedstrijd gespeeld.