1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA09] XBW-elftal

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door AC/DC, 30 aug 2008.

?

Stem hier op de club waarmee jij zou willen spelen

1. Manchester United FC

13,5%
  2. Chelsea FC

7,7%
  3. Liverpool FC

5,8%
  4. Arsenal

15,4%
  5. FC Barcelona

6,7%
  6. Real Madrid CF

23,1%
  7. Villarreal CF

1,9%
  8. Valencia

1,9%
  9. Atletico Madrid

4,8%
  10. FC Internazionale Milano

3,8%
  11. AC Milan

6,7%
  12. Juventus

2,9%
  13. AS Roma

1,0%
  14. FC Bayern München

1,9%
  15. Olympique Lyon

1,0%
  16. Olympique Marseille

1,9%
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11

Klopt, mooi geformuleerd:)

Als je ziet dat AC/DC hier 6 posts per dag in deze thread stak en nu zeer inactief is zegt wel genoeg..

Het heeft natuurlijk geen haast, we starten niet direct 2 Oktober met het team.

10 Oktober zouden de ''try-outs'' zijn.

Laten we even een reactie van AC/DC afwachten, misschien zoeken we daarna een nieuwe aanvoerder, en laten we rustig het team opkomen.

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Als AC/DC niet mee voor Fifa gaat wil ik wel alles regelen. Ik weet 100% zeker dat ik Fifa ga kopen. Ik heb PES nooit leuk gevonden. Ik vind het wel een beetje nep, eerst van alle daken schreeuwen dat Fifa ownt en PES bagger wordt en dan opeens toch voor PES gaan.

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we wachten wat AC/DC zegt.Het is zoals viktortje007 zegt het is toch nog tijd.Geen haast

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Naja ik zou ook wel graag aanvoerder willen zijn, maar we wachten het wel af.
    Het is ook weer niet netjes om een aanvoerder te kiezen terwijl we het er zelf nog niet met de andere aanvoerder over hebben gehad.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik haal de game toch niet op 2 oktober dat is midden in me toetsperiode, dan gaat het zeker niet goed komen. Daarna heb ik herfstvakantie en dan kan ik los :cool:

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Mocht AC/DC uitvallen, wil ik wel invallen in het team. Niet direct als aanvoerder, maar dat ik gewoon bij 't xbw-team zit ;) oke?

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    We hebben nu een reservelijst, maar aangezien er 50 spelers in een club kunnen zal je er waarschijnlijk bijzitten.

En AC/DC hoeft helemaal niet aftevallen he, alleen zijn er twijfels bij het aanvoerdersschap, hij kan natuurlijk wel gewoon in de club

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    ja, ik zat zowiezo al bij de 1ste 23 van het team, maar ik koop 't spel zekerweten. Ik hoor 't wel

9. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan beter Viktor aanvoerder worden als ACDC niet meer wilt want hij is toch een van de hogere hier op het forum met veel posts en ervaring. Ik wil het ook wel maar ik heb echt geen zin in die geregel.

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel berichten je hebt maakt niet uit.Het moet gewoon iemand zijn die graag fifa speelt en die weet dat hij fifa nog lang gaat spelen.

11. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha, geweldig. Turkse humor spat er van af. Wat een stelletje kleuters hier zeg, niet normaal.

Ik heb helemaal niks besloten. Supremacy je mag de pot op als je zo gaat doen.

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    AC/DC, overtuig ons dat jij 100% voor FIFA gaat en ook aanvoerder wilt zijn van het elftal.

Dan is iedereen tevreden.

13. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik heb nooit gezegd dat ik 100% voor PES ging, Supremacy komt plotseling met die onzin. Ik begin me gewoon wat meer te ergeren aan FIFA, is dat niet mogelijk? Ik heb ook altijd gezegd dat ik beide games zou proberen te halen als het financieel haalbaar is. Even op die PES demo wachten en dan horen jullie van mij. Ik blijf hoe dan ook FIFA09 kopen dus dat hebben jullie van mij.

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Zware taal.Misschien moeten we gewoon stemmen.En die met de meeste stemmen word trainer van XBW team

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jezus, wat een gezeik om niks. Denk echt niet dat AC/DC zo iets opzet en dan snel PES koopt, tevens zegt hij al een aantal keer dat hij FIFA gewoon koopt. Ik erger me soms ook wel eens aan FIFA ( En ook in de demo! ) maar ik ga ook gewoon voor FIFA.

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Het meeste wat hier staat is om te lachen.Denk je nu echt dat het zo belangrijk is wie aanvoerder wordt ?? .Maar voor mij moet de aanvoerder fifa wel graag spelen.Want er is zelf al 1 iemand gestopt

17. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost. 8)

Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  18. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie dan? ;)

Juist. :thumbs: