Niet plotseling. De wispelturigheid in je posts impliceren dat. Ik lees gewoon de posts in de FIFA en PES threads. Je zou je eigen posts is op een rijtje moeten zetten, dan moet je zelf ook erkennen dat je vreemd uit de hoek komt. Voor de rest bedoel ik dit niet eens serieus, want ik neem het hele gamen niet serieus. Een leuk tijdverdrijf, maar in het grote plaatje totaal onbelangrijk. En op het forum kom ik voor mijn plezier. Ik vind het schitterend hoe sommigen een discussie houden van 3 pagina's over interpunctie Maar goed, ik blijf wel bij mijn keuze om niet meer mee te doen. Ik heb te weinig vertrouwen in een goede afloop. Ik hoop dat je mijn ongelijk bewijst.
Denk je dat ik niet bewust van de dingen die hier gebeuren en mijn eigen posts? Ik neem het ook niet bloedserieus, anders was ik niet vijfmaal gebanned geweest hier.
Kzou me graag nog willen aanmelden voor zon serieus team want het lijkt me echt heel vet, ik spele graag verdedigende middenvelder maar kan ook rechtsback. Gwoon als er mensen afvallen fso, want kben beetje laat maar tis echt vet lang gelede dat ik hier gepost heb want ben tijdje afwezig gweest xD Ik heb best veel online ervaring als het gaat om Fifa. Khoor t wel GT: FrozenBull3t NL
Wie staan er nu nog niet op? Ik was een beetje de kluts kwijt maar als je je zelf er niet op ziet staan moet je dat even melden. Sluipschutter en Gizmo jullie staan er op.
Niet meer nodig denk ik, aangezien je net dit zei in het fifa topic... Mensen, alleen graag inschrijven als je het spel écht koopt..