1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA09] XBW-elftal

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door AC/DC, 30 aug 2008.

?

Stem hier op de club waarmee jij zou willen spelen

1. Manchester United FC

13,5%
  2. Chelsea FC

7,7%
  3. Liverpool FC

5,8%
  4. Arsenal

15,4%
  5. FC Barcelona

6,7%
  6. Real Madrid CF

23,1%
  7. Villarreal CF

1,9%
  8. Valencia

1,9%
  9. Atletico Madrid

4,8%
  10. FC Internazionale Milano

3,8%
  11. AC Milan

6,7%
  12. Juventus

2,9%
  13. AS Roma

1,0%
  14. FC Bayern München

1,9%
  15. Olympique Lyon

1,0%
  16. Olympique Marseille

1,9%
  1. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Hij is bij mij ook binnen:)

2. Flowmotion

Flowmotion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enig idee wnr het zou werken? want ik will egt deze adidas live season dinges spelen mannn!!!!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij werkt het nu wel na 20x proberen, ik heb de premier league geupdate.
    Maar voor die vragen kan je beter naar het algemene topic gaan van Fifa, want dit topic gaat over de 10vs10 competitie die we hebben opgezet.
    En nog een dingetje mag geen gif gebruiken als handtekening, ik denk zeg het even want hij wordt toch wel weggehaald. ;)

4. Flowmotion

Flowmotion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh is goed thx

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer gaan we beginnen, ik heb net veel potjes gespeeld van 10vs10 en ik kan 1 ding concluderen ik suck at verdedigen.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    waarom he bik nou weer een rrod nu.. ik wil fifa :eek:

7. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Same here :+

8. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb vanavond, met die korte 5 minuten live verbinding die ik had, kunnen kijken naar hoe dat allemaal werkt.

Het zit zo: Ik ben dus manager van een club en kan per gamertag iemand uitnodigen voor de club. Ik ga morgen dus alle namen even invoegen en dan zie ik vanzelf wel wie er joint. Hoe je dat kunt zien? Simpel, je gaat naar de club mode en dan zie je ergens PLAYER HUB staan die je met de rechter analog stick klik kunt krijgen, dus de R3 knop of hoe dat ook heet. :9 Daar zie je in je inbox een uitnodiging van mij die je even moet accepteren.

Ik zag dat er nog iets leuks bij zat namelijk de Dressing Room. Hier kun je met de aanwezigen in voice chat gaan en dus praten over de wedstrijd of iets anders. Kijk morgen dus of je een uitnodiging hebt gekregen!

De try-outs gaat niet meer lukken omdat er te veel mensen hebben aangemeld. Daarnaast kan ik ook niet iedereen verzekeren van een plek. Iedereen heeft nu beginnende statistieken maar mocht er later iemand zijn die zijn aanval op 90 heeft en jij zelf 70 dan is dat vanzelfsprekend dat hij voor gaat. Train dus je mannetje goed en dan kom je vanzelf in aanmerking, net als in het echt dus! Veel mensen weten niet dat jij je eigen mannetje beheert en niet de speler die je speelt. Je bouwt je eigen statistieken op etc.

Als iedereen in de team zit zal ik hier op zijn minst 5 dagen van tevoren een datum geven waar we gaan oefenen. Zodoende kunnen we dus beginnen met het elftal. Volgens mij was ik nog iets vergeten te vertellen maar goed. :9

Ow ja er zit een of ander abbrevation ding op het elftal, namelijk 'r07'. Ik weet niet waar het voor dient maar mocht je iets tegenkomen wat daarmee te maken heeft dan kun je dat invoeren. Je kunt de uitnodiging morgen makkelijk herkennen want we heten gewoon 'xbwteam'. De club waarmee we spelen is Real Madrid geworden, die duidelijk gewonnen heeft in de poll. Nogmaals, het maakt niet uit of je met Gabri of Lampard speelt, de statistieken bouw je zelf op!

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Jammer dat ik geen plekje meer kan bemachtigen in het team :mad:

10. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Heb ik je over het hoofd gezien of heb je je nog niet aangemeld? Dat kan nu nog wel even, geef maar positievoorkeur.

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik had me geloof ik nog niet aangemeld:9. Middenveld is wel een beetje mijn plek.

12. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, je staat erop. ;)

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Is er nog plek, ik heb een created character van 90 en ben nog steeds aan het upgraden. 99 moet mogelijk zijn.

Edit: mijn speler is een spits, rechts of linksvoor.

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Waar maak je je eigen speler dan voor 10vs10?

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game vanmiddag pas , en ben nog niet zo goed als jullie denk ik , maar wil wel mee doen , als rechts'/links voor

16. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je staat erop. :)

En daarmee hebben we echt de laatste aanmelding, het is veel te druk al. :9

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  17. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    AC/DC waar moet ik me aanmelden in het spel. moet ik dan naar clubs gaan? en als ik dan zoek op welke naam moet ik dan zoeken?

heb hem al gewoon xbwteam ;)

Edit: ik kan alleen kiezen tussen selecteren en sorteren, hoe kan ik me aanmelden en kan jij me anders ff uitnodigen? gamertag warplayer123456

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  18. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, buitenstaanders kunnen de team alleen bekijken. Ik moet jullie zelf uitnodigen. Ik zal je vanmiddag ook een uitnodiging sturen Gizmo. Je staat ook al een tijdje op de lijst.

19. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ja klopt bedankt :)

20. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als er nog ruimte vrijkomt eventueel hoor ik het wel. :p

Deel Deze Pagina