1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA09] XBW-elftal

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door AC/DC, 30 aug 2008.

?

Stem hier op de club waarmee jij zou willen spelen

1. Manchester United FC

13,5%
  2. Chelsea FC

7,7%
  3. Liverpool FC

5,8%
  4. Arsenal

15,4%
  5. FC Barcelona

6,7%
  6. Real Madrid CF

23,1%
  7. Villarreal CF

1,9%
  8. Valencia

1,9%
  9. Atletico Madrid

4,8%
  10. FC Internazionale Milano

3,8%
  11. AC Milan

6,7%
  12. Juventus

2,9%
  13. AS Roma

1,0%
  14. FC Bayern München

1,9%
  15. Olympique Lyon

1,0%
  16. Olympique Marseille

1,9%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ACDC kan je kij ook die invite sturen. Ze kijken dus naar hoe goed jij bent en met die stats speel je. Maar ik ben bij pro mode een spits en ik heb de kwaliteiten van een spits, maar als ik bij de xbw compititie in de verdediging sta, neemt die dan me aanvallers kwaliteiten over, want dat zou niet handig zijn.

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    top , en kan iemand me een beetje uitleggen wat ik nu moet doen om bij de XBW club te komen ? want ik zoals ik al in het topic zei ben ik nu weer redelijk nieuw met deze game , ( heb het wel jaren gespeeld )

Moet ik de be a pro mode doorlopen om zo een eigen character aan te maken ?

3. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is je online poppetje apart van offline Be A Pro. Overigens moet iedereen gewoon weten waar die speelt, mocht ik een foutje maken dan kunnen ze dat zeggen of kan ik op deze lijst kijken.

Ik moet het zelf ook nog allemaal een beetje uitzoeken maar met zoveel spelers moet het wel goed komen hoop ik.

@ProCeela, check die lange post van me paar posts terug daar staat het uitgelegd.

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur dan een uitnodiging naar iedereen.Dan staat iedereen erop

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog geen uitnodiging gehad .. alleen 1 ding , ik heb je verhaal gelezen dus ik snap het wel , alleen hoe kan ik me online character creeeren en hoe kan ik daarmee rank omhoog gaan ?

6. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op stage tot 17:00 en de dag is nog niet voorbij jongens, kalm aan. :9

@ProCeela
    Dat gaat vanzelf, die character dat is gewoon je gamertag.

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Hier ben ik ook benieuwd naar.

8. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game is pas uit, dingen worden vanzelf wel duidelijk na een tijdje. Dit is tenslotte geen Football Manager o.i.d. :9

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    haha oke ;) we kunnen vanavond misschien al even een wedstrijdje oefenen. hoeven niet eens 11 man te zijn dan doen we wel met wat minder ;)

10. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou wel leuk zijn, ik ga mensen uitnodigen en dan een uurtje later zie ik wel wie er allemaal online is.

Onthoud goed dat als we met elkaar gaan afspreken dat je in de Dressing Room moet gaan, daar kun je met elkaar chatten.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    AC/DC je zegt dat je mensen selecteerd afgaande op hoe hoog de speler is.. hoe kan je je speler hoog maken en hoe krijg je een speler:+?

12. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die speler maak je zelf aan en je gaat omhoog door wedstrijden te spelen online in de 10v10 wedstrijden. Dat denk ik tenminste, probeer met zn allen vanavond online te komen dan kunnen we alvast wat kloten met die modus.

13. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Fifa nu net gehaald. Vanavond moet ik zelf voetballen om 20:00 dus misschien dat we daarvoor nog ff kunnen kloten en anders dan morgen pas!

14. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik KLOOT zoiezo even mee ;) maar is het de bedoeling dat we die speler maken in die creation zone ofzo. of gewoon voordat je bij die club gaat dat je dan moet aanmaken

15. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de speler verandert niet qua uiterlijk, je speelt uiteraard met de speler van de club zelf. Dus Sergio Ramos bijvoorbeeld.

16. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    oh haha ik dacht een eigen speler, nvm;)

17. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begint iedereen gewoon met 60 60 60 60 en gaan de statistieken omhoog naarmate je speelt in FIFA 09 clubs. Staat nergens uitleg over:mad: Ga zo ff kloten.

Jullie moeten weten dat ik de absolute vedette ben. Niet huilen als ik mijn eigen bal niet haal, niet kom trainen, jullie niet vervoer en de aanvoerdersband moet een van jullie voor me naaien.

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    is goed (Y)

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben vanavond online stuur een invite please. Ik kan uiteraard maar tot iets voor half negen ga natuurlijk Ajax-Borac kijken!

20. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is toch al 4-1. wanneer nodig je mensen uit? en hoe weet ik dat ik ben uitgenodigd?

Laatst bewerkt: 2 okt 2008

Deel Deze Pagina