De eerste wedstrijd had ik geen positie gekozen en was ik iedereen. Toch een doelpunt gemaakt 2e wedstrijd linksachter. Wel lastig de verdediging, maar mooi gewonnen tegen Frankrijk en ook nog met een rode kaart. Dit ga ik zeker vaker doen!
Die omhaal, wiens assist was het Ik ben btw de LM, Robben als het goed is. Voortaan heb ik btw liever Drenthe als Heinze achter me, die man komt niet vooruit man. Mijn microfoon deed het gister gewoon, nu kan ik wel horen maar niet praten, moet geen problemen opleveren denk ik? Vervang het wel binnen een maandje.
Was werelds De eerste potjes liepen allemaal geweldig, iedereen lekker combineren, heerlijke goals (mijn omhaal muwahuah) en als Raul heb ik er uiteindelijk 5 gescoord Alleen moeten we nog ff wat aan de opstelling schroeven, we hebben net al een beetje bedacht dat we een goede man moeten hebben die dan de Any man word die meerdere spelers kan doen, Bardogan lijkt me daar een goede man voor, en we moeten wat meer naar achter verdedigen want die goals vlogen er af en toe te makkelijk tegen ons in. Maar aanvallend was het wel een feest!
4x gewonnen en 1x verloren, die laatste wedstrijd was ook leuk, maar het hoogtepunt was de omhaal van Viktor. Met Diarra leip het lekker.
Leuke wedstrijdjes net, alleen de verdeding is het nog niet helemaal. Moet nog wat aan geknutselt worden denk ik. En even een vaste opstelling maken. Net laatste minuut gescoord en toch nog overwinning binnen gesleept, was wel even fijn Trouwens, in de dressing room , staat er dat we 4x gewonnen hebben , en 2(!!) keer verloren? Volgens mij toch maar 1x
Ja de verdediging suckt! Pfff... heb hiervoor al meerder wedstrijden centraal op het middenveld gespeeld en was veel beter maarja. Deze posities zijn nu eigenlijk al goed dus. Op welke camera-instellingen zouden jullie het zetten als verdediger?
Tuurlijk, het kon beter, maar dit waren de eerste wedstrijdjes , niemand op elkaar ingespeeld, wat had je dan verwacht? Over het algemeen ging het aardig voor de 1ste keer
Ja vond ik ook. We hebben tenminste plezier gehad en dat is het belangrijkst. Er vallen geen prijzen te winnen hiermee of zo. Ik vond het echt geweldig, de sfeer en alles. We hebben in ieder geval een hele goede aanval met een sterke linkermiddenvelder. Ik wil wel in de verdediging centraal spelen. Het is natuurlijk de eerste keer en het loopt wel vloeiender met de wedstrijden die we spelen.
Ik zou wel rechtsachter willen spelen. De eerste wedstrijdjes is het zeker nog wennen, maar naar verloop zal het echt wel beter gaan draaien. we kennen elkaars pluspunten en minpunten nog niet, en dat komt vanzelf.
ja.. maar zijn speelde met zijn 4-en, dat is een stuk makkelijker.. Het was vrij stil maar er werd wel gepraat, vooral in de eindfase waar Ralluf uit de kluts in de laatste minuute de 2-1 maakte Nja we willen natuurlijk wel winnen Maar het was erg leuk, elke goal was een feest en iedereen juichen en heen en weer rennen We zijn als club trouwens nummer 21 van de wereld
Ik zou voortaan wel centrale verdediger willen spelen. Paar keer gedaan nu met 10 vs 10 en bevalt me goed