1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA09] XBW-elftal

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door AC/DC, 30 aug 2008.

?

Stem hier op de club waarmee jij zou willen spelen

  1. Manchester United FC

    13,5%
  2. Chelsea FC

    7,7%
  3. Liverpool FC

    5,8%
  4. Arsenal

    15,4%
  5. FC Barcelona

    6,7%
  6. Real Madrid CF

    23,1%
  7. Villarreal CF

    1,9%
  8. Valencia

    1,9%
  9. Atletico Madrid

    4,8%
  10. FC Internazionale Milano

    3,8%
  11. AC Milan

    6,7%
  12. Juventus

    2,9%
  13. AS Roma

    1,0%
  14. FC Bayern München

    1,9%
  15. Olympique Lyon

    1,0%
  16. Olympique Marseille

    1,9%
  1. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het, op XBW haken altijd mensen af en ze maken het vaak niet af. Dit kan wel handig zijn om alvast een lisjt te hebben met spelers die willen spelen? Zodra de game uit is dan stuur ik een pm rond, ik wil juist meer dan 10 spelers hier hebben omdat er zeker wel een paar zullen zijn die het vergeten zijn. Dus stel als er 10 afvallen hebben we alsnog genoeg man.

    Ik heb hier tweemaal een pes toernooi georganiseerd en ze werden niet afgemaakt dus ik ken het verhaal. Met tien man online gaan zal ook lastig gaan maar het is het proberen waard. Dus bij deze, schrijf je alleen in als je serieus wilt spelen.

    Zoals viktortje zegt is met 5 man gaan ook wel redelijk. Tenminste "iets".
     
  2. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik wil dus wel echt serieus meedoen. Als er teveel spelers zijn kunnen er misschien 2 elftallen opgericht worden.
     
  3. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al bang dat het met 10 man niet gaat lukken dus wil even nog niet denken aan twee elftallen. Ik zet je er bij, wat voor positie wil je nemen?
     
  4. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Zou ook wel graag mee doen, speel laatste tijd weer veel Fifa 08 en kan niet wachten op 09.
    De positie waarop ik zou willen spelen is ergens in de aanval of het nou in 3 mans aanval is of 2 mans aanval dat maakt me niet uit, en anders op het middenveld waar ik de ballen kan afpakken en wanneer het mogelijk is mee naar voor te gaan.

    Edit: op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie?
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  5. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag mee willen doen. Mij maakt het echt niet uit waar ik speel. Ik speel het liefst wel op het middenveld of in de spits. Verdedigend ben ik namelijk niet 100 %.
     
  6. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Je staat er op! Voornamelijk World Class of Professional trouwens.
    (allemaal op Real Madrid stemmen;))
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ( CHELSEA )
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb op Real Madrid gestemd.

    Raul en Van Nistelrooy in de spits zullen zeker goed aanvoelen, verder inderdaad een nederlands team. (maar Drenthe gaan we niet opstellen:+)
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha dit doet me denken aan een topic wat tijden terug in de Green Mile was. Maarja toen kon je niet als één speler op live voetballen:cool:
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat was toen met PES en de Edit mode toch??
    nja wel erg vet inderdaad, de grootste vooruitgang in de fifa games van de afgelopen jaren
     
  11. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het liefste rechts of linksbuiten... geef namelijk veel voorzetten redelijk goed!!
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In dat geval, zet mij er ook maar bij. Ik ben wel serieus met dit soort dingen. Ik heb btw ook op Real Madrid gestemd. Qua positie heb ik geen voorkeur.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat goed vooruit.Maar stem niet op real he.Maar op Barcelona \o/.De beste ploeg in fifa.
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi! Mensen als jou hebben we juist nodig. Je staat er op! :)
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Jap. En dan computer versus computer. XBW United tegen Real Mile. Mooie tijd:cool:
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb op Real Madrid gestemd. die hebbe Raul en V Nistelrooy die zeker goed uit de voeten komen als je ze bestuurd:cool:
     
  17. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    V Nistelrooy is ideaal, een van de beste spitsen in de game(en in europa). Als je hem een beetje weet te gebruiken kun je absurd makkelijk scoren, dus daarom zoeken we de perfecte spits voor Ruud mocht het Real worden :+.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    i'm you're man:cool: koos bij fifa08 5 on 5 altijd madrid en probeerde meteen naar van the man te scrollen om hem het eerst te pakken:+ de engelsen en spanjaarden hebben als eerste keus Raul lijkt wel.. maarja laat het Madrid maar worden, iig niet Barca dan staat zo newbie vind ik8)
     
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe, Barca zou de sfeer voor mij goed verpesten.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt:cool: man utd lijkt me ook geen goed idee, dan krijgen we misschien de ruzie om Ronaldo, en dan is het wel erg verleidelijk die passeerbeweging te proberen.
    Ac Milan heeft wel een team met aardige spelers waar iedereen blij mee kan zijn maar het is niet mijn lievelingsteam;)
     

Deel Deze Pagina