Morgen 20.00u is goed voor mij. Iemand voorstander van een positiewissel met de RB? liefst LCM, RCM, CDM ACM ofzo Saluuu!!
Heb vandaag niet meegedaan maar is het mogelijk dat ik morgen ook meedoe?? Is het gewoon in de room komen totdat de room vol is??
Ik zal er ook zijn, we moeten alleen even kunnen praten over dat tweede team en opstellingen in de dressing room. Gaat die vanzelf door naar een wedstrijd of drukt iemand op A?
Als iemand op A drukt gaat ie zoeken, die is dan tevens de aanvoerder.. Nogmaals: Ik kan alleen horen, niet praten. Mijn micro is kapotgegaan, ik kan wel horen door dat oortje maar niet praten, vraag me niet hoe want eergister stuurde ik nog wat naar HybridTheory. Ik vervang hem wel binnen een maandje, maar ik ben zoiezo vaak stil dus dit is geen probleem hopelijk?
Dan vraag k het hier nog even, weet iemand van jullie hoe je met je eigen team andere teams uitdaagt?
ik kan vanavond ook, ik heb gister heel de avond be a pro gedaan en ik maak omin veel doelpunten echt prachtig als het lekker loopt . Maare 20.00 is goed man invite me maar
Tot nu toe dus precies 10 man die komen vanavond. Hoop dat het net zo gezellig word als gisteren! Vind het jammer dat je niet met 10vs10 als er iemand een goal maakt, dat je bijvoorbeeld allemaal op 1 hoop kan gaan liggen
Als het iets vroeger was dan was ik aanwezig geweest, maar 20.00 gaat niet lukken, morgen daar in tegen ben ik weer beschikbaar.