1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA09] XBW-elftal

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door AC/DC, 30 aug 2008.

?

Stem hier op de club waarmee jij zou willen spelen

  1. Manchester United FC

    13,5%
  2. Chelsea FC

    7,7%
  3. Liverpool FC

    5,8%
  4. Arsenal

    15,4%
  5. FC Barcelona

    6,7%
  6. Real Madrid CF

    23,1%
  7. Villarreal CF

    1,9%
  8. Valencia

    1,9%
  9. Atletico Madrid

    4,8%
  10. FC Internazionale Milano

    3,8%
  11. AC Milan

    6,7%
  12. Juventus

    2,9%
  13. AS Roma

    1,0%
  14. FC Bayern München

    1,9%
  15. Olympique Lyon

    1,0%
  16. Olympique Marseille

    1,9%
  1. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben maar gestopt na het 2e potje, het niveau was werkelijk dramatisch, is de vaste garde er dan kom ik weer want zo schiet het niet op.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Was het echt zo erg? Ik was er niet bij dus kan er niet over oordelen :+ Ik kan donderdag weer!
     
  3. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Eentje zat te kloten achterin, had any staan en had alles verprutst, 5-0 verloren van Spanje ofzo:+
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :lol: ja ik moet echt niet meer Any worden. Was de vorige keer ook al toen kwam ik mn eerste potje erbij en ook al zo goed bezig met any. Ik kan dan echt geen rust bewaren en word kei zenuwachtig achterin en dan verneuk ik het gewoon zwaar.

    Maar bijvoorbeeld rechtsback of centraal middenveld ging veel beter, kan daar ook beter mijn rust bewaren, beter rond tikken etc.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat vind ik ook Evert.
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Hybrid had ook een hele mooie actie voor goal. Helemaal vrij voor goal van 8 meter schiet hij over :lol:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die was mooi ja. Maar ik maakte het goed in een andere wedstrijd door de winnende te maken. ;)
     
  8. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Was die erin hadden we kunnen winnen:+ Teambelang!!!!!!!
     
  9. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaan we vandaag weer 10 vs 10 online? ben er pas rond 10 uur weer.. Maar dan is er niemand meer zeker?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hey, is er nog plek in het XBW elftal? Ik zou graag meespelen met jullie. ;)
     
  11. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet, ik mocht er niet meer bij in ieder geval. Ik kreeg zelfs twee keer een afwijzing op mijn berichtje naar AC/DC :eek:
    Ben nu maar een eigen team gestart waarin we in ieder geval een beetje serieus zullen gaan spelen (oftewel, geen verdedigers in de 16 bij de tegenstander bijv.)
     
  12. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is echt een prutteam. En ik ben maar laf dat ik je niet geaccepteerd heb.
    Vol is vol!
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Om hoe laat spelen jullie ? 20u ?
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, laten we even een beetje georganiseerd spelen. Verwacht trouwens ook niet dat ik elke dag zal meedoen(viktortje). Ik ben geen Maldini in de team of iets dergelijks.

    Met jou heb ik trouwens nog niet gespeeld, PRO EVO6.
     
  15. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, mijn bericht was niet als kritiek ofzo bedoeld :confused: En noem ik je ergens laf ofzo?
    Ik snap best dat het vol zit en dat ik er dan niet bij kon, daarom zeg ik dat ook op zijn vraag. Want ik neem aan dat hij er niet bij kan dan. Ik kreeg alleen twee maal een berichtje van je terwijl ik maar 1 keer om een invite had gevraagd.

    Verder merk ik op dat ik zelf mijn eigen team begonnen ben en dat het de bedoeling is dat we daar serieus gaan spelen. Ik zeg toch niet dat dat in jullie team niet gebeurt?? ik heb nog nooit erin gespeeld, dus dat kan ik niet eens weten.

    Ik snap niet waarom je zo chaggo reageert eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2008
  16. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je komt zo over dat ik je persoonlijk niet wilde hebben in mijn team. Ook krijg ik sinds dit hele clubgedoe wel 15 berichtjes elke dag met onzin erin, ik heb de notifications maar uitstaan omdat ik anders mijn radar niet zie in FIFA.
     
  17. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ok, maar dat was dus niet zo bedoeld :)

    Verder kun je natuurlijk gewoon een aantal managers aanstellen die mensen kunnen inviten e.d., dan verdeel je de last. Ik heb dat ook gelijk gedaan, dat scheelt dan weer.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zal proberen vanavond ook mee te doen, ik heb een berichtje van je ontvangen AC/DC, en heb hem geaccepteerd in mijn HUB in FIFA 09, betekend dat dat ik dus mee kan doen ?
     
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, je kunt nu in de dressing room.
     
  20. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten trouwens even een lijstje van 4/5 mensen hebben die alleen any mogen kiezen, anders wordt een noob any en dan is de hele wedstrijd eraan.
     

Deel Deze Pagina