Oke dat vind ik goed. Ik ben wel vaak aanwezig en praat graags.. Dan gaan we vanavond experimenteren met Inter,Arsenal etc..!
Doe mij maar ergens centraal mid, hoop wel dat we met 10 man zijn vanavond, zodat ook de andere mensen misschien de achievement kunnen halen!
Ik doe morgenavond wel weer mee! Hoop dat er dan wel 10 mensen zijn! EN DAT WE NIET WEER DIE KLOTE BUG KRIJGEN!
Welke Bug? Het ging lekker vandaag met Arsenal alleen scoorde we weinig. Volgende keer ga ik weer in de verdediging met Toure samen met Project Zero dat ging echt goed, weinig goals tegen gekregen.
Bij het eerste potje gisteravond liep met de aftrap 2de helft het spel vast, Robben moest de aftrap met mij nemen maar hij was de PC en onze any kon niet wisselen. Robben nam de aftrap niet. Iedereen zat een beetje te watertrappelen en toen ging ik na zo'n 20 minuten de tegenstanders vertellen te leaven etc en toen heb ik steeds met hun gechat en na bijna 40 minuten leavde zei toen de spanning hoog op liep en een paar mensen al aanboden zelf te leaven. Maar we stonden 1-0 achter en wonnen met 3-0, muwahuahua
Sorry, maar dat vind ik echt triest van jullie. Het is per slot van rekening jullie team dat zoiets veroorzaakt. Ok, wellicht kunnen jullie er niks aan doen, maar de tegenstander kan er al helemaal niets aan doen. Bovendien vind ik 40 minuten wachten omdat je anders een loss krijg (die je sowieso misschien al zou krijgen) helemaal treurig. Mensen slaan soms echt door over een rank/cijfertje.
Was wel weer lachen gisteren, eerste goal gescoord! \o/ Vanavond ben ik er niet bij, ik zie wel wanneer ik weer eens meedoe. Tijd gaat ongelofelijk snel als ik eenmaal bezig ben.
Gisteren speelde ik bij 10 vs 10 bij Fenerbahce en scoorde mijn team en werd het als een eigen doelpunt geteld. WTF. Gelukkig maakte Man U meteen daarna een eigen goal (express) dus dat was wel sportief. Daarna telden al onze doelpunten wel gewoon.
Ik zat met helemaal op te vreten achterin, we scoorde weinig daarom was het achterin ook billenknijpen. Alle ballen op de neger!!