Zie je het al voor je?! Simons die ff een vrije trap neemt net als Pirlo bij AC Milan?! Denk ook niet dat dat is want wat is er dan nog zo leuk aan online..niemand kiest meer z'n favo team en denkt van: och ja, ze zijn toch allemaal even goed. Naja we praten er maar door in het normale fifa topic..hier verder met het elftal.
Kunnen we niet een 2e team maken? ik wil nog graag meedoen maar zag dit te laat. jullie kunnen me denk ik trouwens wel gebruiken.
Ik wil ook graag meedoen al ben ik beter is pes dan fifa . Maar 10 tegen 10 spelen lijkt me wel supervet.
ik wil ook meedoen ben een ervaren fifa speler en heel goed in teamplay en in 1 op 1 situaties win ik 9 van de 10 keer
Hoe meer zielen hoe meer vreugde zou ik zeggen!!! Van mij kan iederen joinen... desnoods spelen we met 3 of 4 teams!!
Je werkt zelf je attributen bij nu, dat is veel leuker. Iemand die veel speelt heeft de betere stats en ben je meer gewild bij clubs. Je bedoelt of je kunt meedoen? Dat kan wel. Je staat erop! Laat het me maar weten als je FIFA hebt, ik zet je alvast wel op de lijst. Meer informatie zou niet erg zijn, geef je gamertag of iets dergelijks, geef me in ieder geval de indruk dat je hier zult blijven hangen. Van mij niet . Het is niet verstandig om met meerdere teams te beginnen. Dus om het nog een keer te zeggen, we doen één team voorlopig.
Jup daar geef ik AC/DC gelijk in, 1 team. het wordt anders veels te rommelig. misschien kunnen eventuele afvallers samen een team maken. maar er moet wel orde blijven, willem we hier iets moois van maken. dus laten we het initiatief maar bij AC/DC houden.
Zie dat de 'inschrijving' gesloten is, zet me toch maar even op de reserve-lijst! mocht iemand toch liever pes halen, of iemand die niet op live zou kunnen door redenen.. voorkeur: Rechts midden/aanvallende middevelder/centrale verdediger
Er kunnen ook meerdere elftallen gemaakt worden he? Aangezien er bekend is gemaakt dat er een nieuwe modus komt waarin je een eigen club kan maken (bijv. XBW club) waarin 50 man kunnen spelen. En dan kan in feite de XBW club met in theorie 5 elftallen spelen om punten te halen voor de club! En dan te promoveren enz.
Maar dan krijg je in principe 5 teams.. en dan heb je niet echt meer controle erover, en het werkt simpelweg niet, omdat je nooit 50 man hebt die altijd willen/kunnen spelen, verder heb je dan ook geen wisselspelers etc.. er zullen ook vast wel mensen zijn die nu bij dit team zitten, en het spel niet eens kopen. Ik denk dat je het beste 1 team kunt hebben met wat wisselspelers! en je kan beter 1 heel erg goed team hebben , wat goed meedraait en hoge klasse gaat spelen, dan dat je 5 teams hebt, waarvan er 1 superteam is, maar er niet gepromoveert word omdat de andere teams simpelweg het een beetje 'verpesten'. Maargoed dit is dan weer mijn visie erop, en zal ik natuurlijk wel weer commentaar krijgen
Deze discussie kwam een paar pagina's terug ookal voorbij, Het blijft voorlopig 1 team en als er afvallers zouden zijn dan kunnen die altijd nog onderling een team maken. Dit omdat het anders te chaotisch wordt zoals Ralluf zei, maar laten we het maar afwachten
Ja maar dat is het juist iedereen gaat willen spelen.Het beste wat we kunnen doen is wachten tot 3 oktober dan zien wie het game gekocht heeft en dan zien wie het meeste online is met fifa.En dan is er nog een probleem iedereen die zich inschrijft gaat willen spelen.Hoe ga je dat oplossen ?
Je kan ook bv. slechts 2 teams maken. Volgens mij gaat het in die modus om zoveel mogelijk punten. En als er dan zoveel mensen online zijn...