1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA09] XBW Online League

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sjarrl NL, 14 okt 2008.

1. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was dus Barcelona in deze wedstrijd:cool: Het klopt helemaal wat je zegt, jij was in de 1e helft oppermachtig. Dat geluksdoelpunt in de 44e minuut werkte als doping bij mij leek het wel:+ Daarna vloog ik werkelijk over het veld:eek: Maarja daar zaten ook weer wat gelukjes bij (rebounds die goed vielen voor mij) en toen de "storm" ging liggen had jij idd weer een licht overwicht.

Ik vond het een leuke wedstrijd, je was een waardige tegenstander:thumbs:

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  2. royston1991

royston1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou eerste wedsrtijd 1-1 gespeeld waarin ik 10 x een op een kwam en misste, daarna een 4-1 voor sprong weg gegeven eindstand 4-4 wel terecht overigens.
    daarna 2-0 voor tegen 82ste minuut viel verbinding weg en heb die dus 3-0 verloren:confused:

gewoon kut dus

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Net tegen Royston 3-3 gespeeld leuke wedstrijd ging goed tegen elkaar op en een beetje met geluk in de laatste minuut 3-3 gemaakt!

4. Mitzz

Mitzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet zeer lastige pot tegen aribaa gehad. Wel een leuke match. en die pot waar royston over heeft met de weggevallen verbinding was tegen mij.. sorry jongen:eek:

zijn er nog mensen die vanavond gaan spelen zo rond 8/9 uur?

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Van de wedstrijd tegen Aribaa wil ik niet eens spreken :+ mar 7-0 verloren sjonge jonge. Wel goed gespeeld!

6. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke competitie dit!:thumbs: Weer 4 wedstrijden gespeeld:

Liverpool - Barcelona
    Tegen het Liverpool van royston1991 (klasgenoot van me8)) kwam ik al in de 2e minuut op 0-1. Ik was in gedachten al bij de monsterzege die ik zou gaan boeken. Het liep toch net ff anders. Na 20 minuten spelen gaf het scorebord namelijk een stand van 4-1 in het voordeel van Liverpool aan. Gelukkig scoorde ik vlak voor rust nog de 4-2 en de 4-3 waardoor de spanning helemaal terug was. Na de thee ging Barcelona verder waar het gebleven was en na ongeveer 10 minuten stond de 4-4 op het scorebord. Hier zou het bij blijven. Ook een zinderende slotfase leverde geen goals op. Al met al een terecht gelijkspel.

Barcelona - Manchester United
    Deze wedstrijd werd na 10 minuten met een 0-0 stand verbroken omdat MaradonAlex van de EA servers werd afgegooid. Een 3-0 reglementaire overwinning voor mij was het gevolg.

Barcelona - AC Milan
    Dit bleek een makkie te zijn voor Barça. Na 90 minuten uiterst dominant en attractief voetbal was de stand 7-0, waarbij er maar één kans van AC Milan te noteren viel. Jammer dat AC Milan na de 5-0 verzaakte in lange ballen en schoppartijen, maargoed, ik had hetzelfde gedaan}:] Zo vielen er ook nog 3 rode prenten voor de Milanezen.

Barcelona - Atlético Madrid
    De euforie was groot bij Barcelona voor aanvang van deze wedstrijd en misschien wel iets té groot. Na circa 35 minuten saai voetbal viel het eerste doelpunt, het was namelijk Atlético dat de voorsprong nam. De manschappen van Barça stroopten de mouwen nog eens op en 2 minuten later stond het al weer 1-1. Na de rust kwam Barcelona eigenlijk niet meer in de problemen en liep het simpel uit naar 3-1.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    He, het waren wel 2 kansen ja! :mad: 8)
    En 3 rode kaarten, ik dacht maar 2.

Naja wel een leuke competitie en kan niet wachten om tegen de rest te spelen. Moeten we overigens 2x tegen elk team?

8. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Ow sorry dan heb ik 1 kans over het hoofd gezien en 1 kaart extra geteld8)

9. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Zozo, al aardig wat wedstrijdjes gespeeld!!
    Heb helaas nog maar 1 wedstrijd kunnen spelen tegen Maradona10.
    4-1 gewonnen, ook tot een 2-0 voorsprong, waarna ik een tegendoelpunt kreeg. Daarna gingen die andere 2 er vrij snel in.

Edit:

Heb volges mij ingesteld dat je maar 1x tegen elkaar moest, wist niet of t toernooi goed ging lopen enzo namelijk!
    Maar als dit toernooi is afgelopen start ik wel ene nieuwe en invite ik iedereen wel weer ofzo;)

10. Mitzz

Mitzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan er nog potjes gespeeld worden?8)

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb wat probleempjes met de Xbox ik hoop dat hij het morgen doet zodat de league kan joinen, dat jullie dan tenminste niet denken dat ik in actief ben

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wil ook wel de volgende keer meedoen aan zo'n league. Of is er nog 1 met een gaatje vrij??

13. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Net tegen Chelsea gewonnen met 2-1. Maakte het mezelf onnodig moeilijk door maar 1 keer te scoren in de 1e helft uit de vele kansen die ik kreeg. Na de 1-1 was Chelsea zelfs de betere partij maar gelukkig scoorde Eto'o in de 80e minuut ofzo nog de 2-1:cool:

14. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meld mezelf ook graag aan voor deze league. Gamertag = ReflexioNL

15. cap01

cap01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de camera in de 10 vs 10 ook veranderen ?
    Ik zie m,n spelen nu van achteren wat best wel irritant is.
    Ik wil de cam hetzelfde hebben als je 1 vs 1 speelt. telecam is dat ?

16. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Je zit in het verkeerde topic cap01. Maar om je vraag even te beantwoorden: Ja, je kan je Be a Pro camera veranderen bij instellingen.;)

17. royston1991

royston1991 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 x gelijk en 2x met 3-0 verloren door dat ik uit de ea server werd gekickt:confused:

18. cap01

cap01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet be a pro, die 10 vs 10 mode.
    enige vraag die ik heb trouwens, kon juiste topic niet zo snel vinden :eek:

19. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Gast...bij 10 vs 10 werkt het hetzelfde, gewoon in de game pauzeren en de camera veranderen. Meer weet ik ook niet want ik raak die 10 vs 10 mode nooit meer aan8)

Deel Deze Pagina