Nouja, laten we hier nou maar niet verder op ingaan, hou dat nou maar tussen de mensen die er gisteren bij waren. Wie zou vandaag kunnen?
Wie komt er vanavond? Ik wil namelijk best meedoen want ik moet nog steed dat achievement dat je 1 clubmatch wint
Ik weet niet of je het weet Ralluf maar ik kan dus niet spelen omdat me Xbox kapot is over maximaal 2 weekjes kan ik weer spelen..
voor mij psies etzelfde, ik zou heel graag een pot tegen ralluf willen spelen om te kijken of k goed genoeg ben, kan vandaag hele dag!
Ik wil het team nog graag joinen, ik hoop dat het nog mogelijk is. @: Ralluf: ik heb je een PM gestuurd.
Ik zit nu met Fcdanny en Robbin in de dressing room, waar blijft de rest?!?! @ Viktor, Dat wist ik inderdaad al.
Echt kut, ik speelde vanmiddag nog online. Wilde ik om half 8 online komen om Fifa te spelen, kan hij niet inloggen. Heb het probleem nog niet kunnen vinden..
4 wedstrijden gespeeld waarvan 3 gewonnen en 1 gelijk. Had alleen last van een kleine vertraging. Volgende keer beter