In 10vs10 zit volgens mij altijd een vertraging ten opzichte van 1 tegen 1. Als ik met 1 speler speel, ben ik ook heel vaak te laat, is gewoon een kwestie van wennen. Ging overigens wel lekker! Hm, raar, wij konden gewoon connecten.. Vrijdag weer wat wedstrijdjes? Om 20:00u.
Ik ben er vrijdag bij. Vond het leuk om te doen. Hopelijk zijn we met wat meer mensen dan. Hopelijk ben ik dan gewend aan het kleine beetje vertraging!
Hmm, heb maar een nieuwe ethernet kabel aangeschaft en alles doet het gelukkig weer. Denk dat ik vrijdag wel kan, vandaag heb ik training
Ik kan vrijdag helaas niet meedoen, heb een training voor een belangrijk wedstrijd van zondag, maar een andere datum kan ik wel, zeker ook volgende week want ben dan vaak thuis om 13:00
kijken: 18.45 + 30 minuten fietsen + 20/30minuten + 30 minuten terugfietsen = maximaal 20.35 gaat niet lukken Maarja ik vind zoiezo acht uur niet zo'n geweldige tijd, maar zonder mij kunnen jullie ook. Dus ik zie wel hoelaat ik er zelf ben
20:00uur is meer een 'begintijd'. Vaak genoeg voor gekomen dat we van 20:00 tot 22:00 hebben gespeeld, en toen weer om 23:00 tot ??? Dus als je er half 9 bent, is dat helemaal geen probleem
Dit meen je toch niet. Heb geen beeld meer op m'n 360. Ga morgen MS bellen, zodat ze hem komen ophalen. Focked up dit
Ik ben er bij vanavond. Alleen niet meer in de spits want daar ben ik niet goed in. Liever op het middeveld