Daejon Citizen - Slask Wocraw 3-0 Slask Wocraw - Daejon Citizen 1-3 Miem verdiend door Allebei veel kansen maar die spelers zijn zo dramatisch slecht
Daejon Citizen - Slask Wocraw 3-0 Slask Wocraw - Daejon Citizen 1-3 goed gespeeld je bouwde goed op en je lange ballen kwamen goed alleen het was alleen net dat laatste tikje waar je pech had (het zijn dan ook bepaald geen Rooney's of Cisse's) daar bij die * sterrenclubjes
Mijn tegenstander is nog steeds niet online geweest Robbin, je zei wel dat je niet wist wanneer je online was..maar je kunt me toch wel dagen vertellen waarop je meestal online bent?
Normaal gesproken wel, maar omdat het vakantie is wordt ik vaak ineens gebeld of ik zin heb om bijvoorbeeld naar het strand te gaan en kan ik dus niet met zekerheid zeggen wanneer ik online ben. Ik ben vanavond denk ik wel online, kan jij dan ook?
OMG! House - Robin92 ( 4-3 ) Robin92 - House ( 1-1 ) Die eerste wedstrijd was echt erg, ik kom eerste helft 4-0 voor en vergooi de voorsprong totaal in de laatste 25 minuten. die 2de wedstrijd was echt spannend ik scoor eerst 1-0 en ga die verdedigen en op een gegeven moment komt robin (terecht overigens) gelijk. toen volgde een tijdje druk van robin en toen zakte het helemaal in en hadden we vooral allebei balverlies op het middenveld. door het oog van de naald door
Pfff, voor dat ik weer gewend was aan Fifa10 stond ik al 4-0 achter, dat BAP hielp ook niet echt mee. Tweede wedstrijd nog twee keer op de paal geschoten en had jij 1 hele lucky rebound goal. Ik kon mijn normale niveau niet halen, dus gefeliciteerd en succes verder.
Wow, gefeliciteerd House, robbin er uit kicken is erg knap, ik vind robbin een van de betere van XBW. Knap hoor @Robbin, jammer, better luck next time
bedankt man maar van 4-0 naar 4-3 gaan mag ik nooit laten gebeuren 2de wedstrijd was idd beter van jouw, moet ook zeggen dat ik hier en daar een beetje geluk had maar ach dat heb je soms nodig
Zouden fcdanny en Looney hun wedstrijden willen spelen ? Want dan kunnen we verder met de halve finales
Je geeft zelf een deadline aan ergens deze week? Was nogal mooi weer afgelopen dagen dus weinig xbox voor mij. Maar als het zo moet prima laat danny dan maar door!
Dat van die deadline klopt, maar als er al een paar dagen niets gebeurt is de kans groot dat het hele toernooi stil blijft staan, vandaar dat we vragen om actief te blijven, dus een reactie van jou om er gelijk mee te stoppen vind ik niet zo sportief. Jij en danny kunnen toch die wedstrijdjes toch wel spelen ? Zoveel tijd kost dat niet ? Ik ga er maar van uit dat jullie binnen de deadline de wedstrijden spelen