Mja ik ben de laatste tijd niet zo in een fifa vorm dus wordt hele andere wedstrijd ff kijken of mijn opstelling nog wel klopt, anders kan ik weer een half uur doen over mijn optimale opstelling door al die lee's en yungs, kwangs etc die ik in mijn team heb XD maar Daz wanneer kan je morgen?
Daz - BK: 1 - 3, eerste wedstrijd zoog, veel gemiste kansen, hij een héél erg lucky goal, maarja dat ben ik van je gewend, haha. Tweede pot: Daz - BK: 8-1, in het begin moeite, maar daarna waren de muren gevallen en was ik oppermachtig.
pff die eerste was gewoon verdiend, ook ik liet veel steken vallen omdat het bagger teams waren, net als bij jouw mja en die 2de pot was gewoon dramatisch, had niet vollop de aanval moeten gaan toen je 1 doelpunt voor kwam, mja toen scoorde je weer en moest ik wel vollop de aanval, dat had ik niet moeten doen maar gefeliciteerd man
Wil het zelf altijd z.s.m. spelen, is wel fijn ja. Hopelijk kunnen Kontschopper en Miem ook tegen elkaar nu!
ik wil Kontschopper wel toevoegen, maar zijn naam is te lang als hij mij ff toevoegd, maar ik moet zo ff eventjes weg daarna kan wel rond 9 uur Looney
Morgen avond ben ik online miem vanavond helaas geen xbox voor mij ben te moe ga wat bank hangen met met vrouwtje
Kontschopper - miem 1-1 saaie pot weinig kansen uitslag klopt dan ook wel Miem - Kontschopper 1-1 waardoor extra tijd nodig was om duel te beslissen miem kwam 2-1 voor later scoorde ik nog de 2-2 en met penalties gewonnen. Miem had 2e pot wel meer kansen alleen stond mijn keeper aantal keer goed in de weg
Nice Dan kan de FINALE gespeeld worden \o/ Let op, die is over één wedstrijd, bij gelijke stand verlengen en pingels.
De finale staat verkeerd in de startpost de finale is Nimes-Brisbane roar oftewel: Looney vs Daz Succes allebei