Loting achtste finale: Śląsk Wrocław - Yeovil Town Wiener Neustadt - Rochdale Nimes - North Queensland Fury FC Chunam Dragons - Gillingham Bury - HB Koge Polonia Warszawa - SønderjyskE Brisbane Roar - Arka Gdynia Daejeon Citizen F.C - Barnet Deadline: Woensdag 9 juni 23:55
Wiener Neustadt 3 - 2 Rochdale Wiener Neustadt 2 - 1 Rochdale 2e wedstrijd heb ik zóóóó een geluk gehad zeg, die had ik dan ook onverdiend gewonnen. Volgens mij heb je 2x op open goal mis geschoten? Goed gespeeld!
Wiener Neustadt 3 - 2 Rochdale Rochdale 1 - 2 Wiener Neustadt De wedstrijden gingen gelijk op. De eerste wedstrijd verloor ik terecht met 3-2. Vandaar dat ik in de return dus met een verschil van 2 doelpunten moest winnen om een ronde verder te zijn. Ik heb er de kansen voor gehad maar mijn spelers hadden er niet zo'n zin in geloof ik. 2 keer gemist voor open goal en nog wat kleinere kansjes verprutst. Het is dan ook niet voor niks een 1* team... Aan de andere kant deed Ferron wat ik had moeten doen, namelijk; scoren! De 2e wedstrijd had dus meer ingezeten voor mij maar helaas. Volgende keer meer geluk hoop ik. Lekker gespeeld Ferron het waren 2 leuke potjes. Gefeliciteerd en succes in de volgende ronde. Spoiler
Dat wordt wss woensdga een potje omdat we beide morgen niet kunnen, nu nog een wedstrijd spelen mischien?