Mag iemand ook zomaar in league 3 starten, ik denk dat iedereen wel weet dat ik niet zo goed ben in fifa, maar het wel graag doe, maar okee, schrijf me maar in.. RapidWouter - Valencia CF
Nog 3 mensen nodig, hoop wel dat iedereen die zich opgeeft een aantal weekjes mee blijft doen. Had eigenlijk wel gehoopt dat het wat sneller vol zat.
Anders ga je en paar mensen een PM sturen, volgens mij doet Triple ook nog niet mee, en die wil vast wel mee doen
anders is het beter dat jejezelf 'uitschrijft' ? anders zitten we daar straks weer mee? voor zaterdag wordt er denk ik nog niet intensief gespeeld. veel plezier dan trouwens op je vakantie, daar gaat onze spelmaker
Moet vast geen probleem zijn. Ik ga zelf ook van 8 mrt tot 12 mrt op vakantie. Moet het daarna maar ff snel ingehaald word. Voorlopig hebben we eerst nog 3 mensen nodig!
We zitten idd vol. Heb eventjes geen tijd om het bij te werken op dit moment. Weet nog iedereen het er mee eens is maar ik plaats mensen met maar 20 berichten op XBW in de laatste poule. Het kan best zijn dat hun fanatiek mee gaan doen maar uit ervaring weet ik dat ze snel niet meer meedoen. Is geen aanval op deze mensen hoor, als jullie gewoon meedoen kan je vanzelf klimmen naar hogere divisies! Zal morgen middag de poultjes maken!
Haha neem aan dat dit tegen mij gericht is? Kan het begrijpen hor! Ik ben niet zo actief op dit forum omdat ik meestla te laat ben met inschrijven voor toernooitjes. Nu was ik keer op tijd! Maar zet mij maar in de laatste poule hor! Je ziet me vanzelf wel in poule 1!
Oke, zou gister een schema maken maar heb het wel behoorlijk druk gehad met andere leuke dingen. Maak hem 100% zeker morgenavond.