oke, de loting is gedaan. Heb gewoon eerlijk geloot, ook de mensen met weinig berichten heb ik erin gedaan. Dit is de uitslag geworden. Divisie 1 Burger King NL - Arsenal Jorrit010 - AS Roma Reuj - Juventus Emiel 1337 - Atletico Madrid Divisie 2 Sjoemie - HSV Alpine20o9 - Lazio roma Godsmack2570 - Manchester City Paribus - Ajax Divisie 3 RapidWouter - Valencia CF fcdanny - Tottenham mk katti - fenerbache GoDz ViSioN XXL - Bayern Munchen We spelen dus 2x tegen elkaar. Ik stel geen deadline maar wil wel dat de 6 wedstrijden na maximaal 2 weken zijn gespeeld!
Mensen uit divisie 1!, wanneer kunnen jullie de wedstrijden spelen, het zou erg fijn zijn als dat morgen overdag zou kunnen (een paar van jullie dan) ik zal jullie ook toevoegen op XBL
Een uitdagende poule voor Ajax. Mensen uit deze divisie, wanneer kunnen jullie spelen? Ik kan overwegend 's avonds (overdag werken). Ik zal jullie toevoegen aan mijn friendslist.
Ik kan 's avonds na 21.30 doorgaans. Voeg me maar toe. Alleen komende 2 avonden eerst Champions League kijken. (even tactieken opdoen)
Dan ben ik waarschijnlijk clubs aan het doen, maar dan moet je anders mijn party dan maar ff joinen, dan spreken we even af
Burger King NL - Jorrit010 ( 4 - 0 ) Jorrit010 - Burger King NL (3 - 0 ) aardig aan elkaar gewaagd dus
Idd. Eerste wedstrijd speelde ik erg slecht, waarvan jij prima profiteerde. Tweede wedstrijd was omgekeerd. Leuke potjes
Als er iemand binnen 1 week niet reageert en dus geen wedstrijden speelt mag jij diegene z'n plek innemen. En ik zie al dat de 1e wedstrijden zijn gespeeld. Dat gaat lekker