Eerste wedstrijd Bayern(Godz vision XXL) - Fenerbahce(Katti) 5-1 Martijn was veel beter, scoorde nog wel de 1-1 uit een corner, maar daarna was het snel over Wedstrijd 2 volgt snel
Godsmack ben je vanavond aanwezig? Als je meedoet met clubs kunnen we ook wel onze wedstrijden voor deze competitie spelen .
Atletico 6-3 Juventus Juventus 3-2 Atletico Waren allebei erg leuke wedstrijden en ook nog spannend. Eerste wedstrijd stond Juve in de rust nog 2-0 voor maar door een tactische wisseling ging het spel lopen bij Atletico.
Juventus is toch van Reuj? maar never the less, ik moet alleen nog tegen reuj, waarneer kun jij Reuj ?
Oke mensen uit divisie 3. Ik kan vanavond en morgen overdag want ben vrij, s'avonds naar ado dus dan kan ik niet. Hoop dat iemand kan want het schiet niet op zo in divisie 3!
Hey danny, sorry, ik zit met de red ring.. kga m'n xbox weer moeten opsturen, dus kan ik heel moeilijk spelen..
Is er nog een mogelijkheid om alsnog in te stappen? ben vrij veel online dus kan de schade zo inhalen